Switch to full style
Wat zoek je?
Plaats een reactie

Re: Een nette Ampera

zo 20 maart 2016, 10:39

Dank Poul voor jouw reactie, you read my mind ;-)

Toen ik mijn Ampera kocht heb ik werkelijk alle topics hier van boven naar onderen en weer terug doorgenomen zodat ik (bijna) precies wist waar ik aan toe was. Omdat ik de auto via mijn eenmanszaak rij (gunstiger dan in mijn BV ;-) ) maal ik dan niet om wat extra afschrijving en onderhoudskosten, dat wordt dan toch wel weer fiscaal wat gedempt.

Maar als particulier zou ik me niet aan de Ampera gewaagd hebben.

Re: Een nette Ampera

zo 20 maart 2016, 14:00

Poul schreef:
FrankH schreef:Dank voor jullie berichten, ik heb er inmiddels een in het vizier. Ik wil hem vooral voor het milieu, maar wil ook een betrouwbare auto zonder teveel hoofdpijn. Wat kan er gruwelijk misgaan, Thierry?

Kijk eens in het forum Pech, defecten en andere ongemakken :eh: :think: .
Gelukkig hebben niet alle Ampera's al die manco's, maar je zal er maar eentje treffen die een cirkelzaag met een kapot stuurslot heeft waarvan de remmen het niet doen bij een kapot laadklepje. :D

Groeten,
Poul

met een af en toe uitvallende navigatie waarbij het geluid van de radio vanzelf harder gaat terwijl je niet sneller rijd en de remmen rammelen omdat het by design is.
:lol:

succes met de aankoop ik zou zeggen vraag op papier de gehele onderhouds geschiedenis op ook die van de garantie reparaties.
Plaats een reactie