Het is nu zo 12 mei 2024, 15:32


Al een klein weekje

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Arendzet

Newbie

  • Berichten: 4
  • Geregistreerd: zo 18 maart 2012, 15:37
  • Woonplaats: Dronten
  • km-stand: 60000
  • Lifetime: 37
  • Auto: Ampera

Al een klein weekje

Berichtzo 18 maart 2012, 15:54

Wij werken in Agro & Food, altijd in projecten ter verduurzaming van de sector. We wilden in ons eigen ( advies) bedrijf ook graag een steentje bijdragen in duurzame ontwikkeling. Eind 2010 kregen we 60 zonnepanelen op dak, rekening houdend met de komst van de bestelde Ampera. En nu is onze wens uitgekomen en rijden we ( zoveel mogelijk) op zonne-energie!

Onze rij- ervaring is boven verwachting. Tegenvallend vind ik het gebruik op benzine. Beter als 1 op 18 haal ik niet, en dan rij ik op de snelweg max110 km, wat niet de gewoonte. De auto is natuurlijk erg zwaar.

De enorme hoeveelheid knoppen baart me zorgen. Wanneer komt het moment dat je impulsief de juiste knop pakt. Het komt de veiligheid niet ten goede. ( was een Volvo S 80 gewend )

Ik heb nog geen vertrouwen in de elektronica. De opgeslagen navigatie- adressen waren de dag erna weer verdwenen. En opeen zeker moment sprong de dashboardverlichting op max! Niet meer terug te krijgen. Na een paar uur sprong die weer in de oude goede stand....?


Keer terug naar Voorstelronde

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast