Het is nu wo 15 mei 2024, 00:35


It's me,Mo

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
  • Auteur
  • Bericht
Offline

BlackDevil

Newbie

  • Berichten: 4
  • Geregistreerd: di 04 jun 2013, 10:40
  • km-stand: 65000
  • Lifetime: 45
  • Auto: Ampera-e

It's me,Mo

Berichtdi 23 jul 2013, 14:39

Hallo allemaal,

Na dit forum al een flinke tijd te hebben gevolgd besloten dat de Volt de nieuwe auto moest worden.
Begin juni besteld, op voorraad, dus snel leverbaar. Afgelopen 17 juni was het dan zover, daar stond ie op mijn oprit te glimmen, afgeleverd door de leasemaatschappij. Helemaal happy dus meteen rijden en alle bewonderende blikken ontvangen. Weer bij m'n positieven maar even serieus om de auto heen gelopen en dat was het begin van de ellende. Om een lang verhaal kort te maken, de auto was nou niet bepaald in een nette staat opgeleverd (circa 15 punten van kritiek, van krassen tot losse volt emblemen) en helaas begaf na een week ook al het laadklepje, die ging nl niet meer open. Melding gedaan bij de lease maatschappij, die melding deed bij de dealer, die weer melding deed bij de leverancier. Alle betrokken partijen waren vreselijk geschrokken ......van mijn lijstje knelpunten dus de auto werd 8 juli gehaald om hem 10 juli in perfecte staat af te leveren. Vol verwachting stond ik dan ook te wachten tot ie weer terug was. De eerste aanblik was al niet best. De krassen op de spoiler zaten er nog steeds en ook de overige punten waren nou niet tot in perfecte staat opgelost zoals was beloofd. Toen ik bij de voorkant van de auto was aangekomen kreeg ik pas echt een bijna hartverzakking, een deuk in de bumper!!! Nog bozer contact opgenomen met de lease maatschappij en een (ondanks mijnn boosheid) net relaas aan de leverancier gestuurd per email. Pas nadat ik zelf na een paar dagen maar eens belde of er nog iets mee werd gedaan is een 2e afspraak gemaakt om de auto weer te laten halen. Een uur geleden was het zover. Daar ging ie weer op de trailer. Nu maar hopen dat als ie vrijdag terugkomt toch echt alles opgelost is, want dat ie lekker rijdt (met alle onderbrekingen toch al 3200 km) dat is een feit!


Keer terug naar Voorstelronde

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron