Het is nu vr 29 maart 2024, 10:12


Even voorstellen

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Dinges

Newbie

  • Berichten: 1
  • Geregistreerd: di 30 jul 2013, 22:29
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Even voorstellen

Berichtdi 30 jul 2013, 22:48

Ik ben Gert Dingemanse, 55 jaar jong en vanaf 16 september berijder van een Chevrolet Volt.

Keuze gemaakt vanwege de 0% bijtelling. Al ruim 30 jaar een zakelijke rijder en heb altijd de bijtelling geaccepteerd. Rij nu ruim 2 jaar 3 dagen per week naar Amsterdam. Vanwege anti-auto beleid van de klant wordt verwacht dat met openbaar vervoer wordt gereisd. Is voor mij geen optie vanwege het vele overstappen. Omdat een motor wel de parkeergarage in kan rij ik dus tegenwoordig ook zakelijk motor, fiscaal eveneens zeer gunstig.
Omdat er met de auto nog ca 10.000 km overblijven vind ik de 25% bijtelling voor prive-gebruikt te gortig worden. Zou in eerste instantie veel kleiner gaan rijden (tov mijn huidige Insignia), nu dus gekozen voor een Volt, is ook 'kleiner'm ;) .

Momenteel druk in de weer met de gemeente omtrent aanleggen van parkeerplek op eigen terrein. Heb weliswaar een garage maar die is gevuld met 2 motoren. Wil dus een extra parkeerplek op eigen terrein. Iets wat is toegestaan ware het niet dat bestemmingsplan in januari 2013 gewijzigd is en ik sindsdien geen tegel in een deel van de tuin mag verplaatsen zonder vergunning aan te vragen.


Keer terug naar Voorstelronde

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten