Het is nu wo 15 mei 2024, 00:12


Volt model 2013, wit

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Ty85

Newbie

  • Berichten: 21
  • Geregistreerd: di 13 aug 2013, 09:44
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Volt model 2013, wit

Berichtwo 14 aug 2013, 11:39

Hallo allemaal!

Ik heb dit forum in eerste instantie gebruik om mij goed te kunnen oriënteren betreffende een Ampera en of Volt.

Ik zou eigenlijk voor de Ampera gaan en had overal offertes aangevraagd. Tot ik besloot toch maar even langs Chevrolet te gaan om met eigen ogen de verschillen te constateren. Na een proefrit en mondelinge prijs indicatie (véél voordeliger dan een Ampera!) ben ik gaan zitten en heb een kwartiertje later getekend voor een Chevrolet Volt LT omgebouwd naar een LTZ. Dus een optionele navigatie en achteruitrijcamera die aangesloten worden op mijn middenconsole. Er zijn geen grote veranderingen verder.

Zelf vond ik van te voren de achterzijde van de volt niet erg mooi. Later vond ik dit reuze meevallen toen ik hem zag. Dit gold ook voor het de witte middenconsole en interieur accenten. Toen ik dat zag vond ik het echt mooi.
Jammer genoeg voor mij kon ik in de buurt geen witte volt meer krijgen met wit interieur, alleen een witte met witte achterkant en zwart interieur (die heb ik gekozen), of zelfde model met alles zwart.

Omdat het een 2013 model betreft heb ik in plaats van 16 nu 16,5 KWH. 0,5 meer. Misschien te verwaarlozen maar op jaarbasis zullen dit toch de nodige extra kilometers zijn welke ik anders op benzine zou rijden.

Ik ben erg benieuwd naar de dagelijkse praktijk! Opladen middels een oplaadstation of EV box mag ik jammer genoeg niet plaatsen bij mijn woonadres maar heb wel ruime mogelijkheden om middels de normale stekker te laden. Dan maar wat langer laden dus.....

Optioneel heb ik een extra kabel bij besteld.
31210.jpg

8 mtr laadkabel 1F-16A mode3 (L1,N,PE,CP,PP), EV type 2 stekker - EV type 1 stekker.
Ben benieuwd in hoeverre dat eigenlijk toegevoegde waarde zal hebben, maar we zullen zien :angel:
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.


Keer terug naar Voorstelronde

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron