Het is nu vr 19 apr 2024, 22:23


Driessen Opel

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
  • Auteur
  • Bericht
Offline

DriessenOpel_Raoul

Newbie

  • Berichten: 2
  • Geregistreerd: do 23 feb 2012, 16:49
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Bolt

Driessen Opel

Berichtdo 23 feb 2012, 17:17

Beste Ivo en mede forumleden,

Allereerst complimenten voor dit forum, mooi initiatief voor een mooie auto!
Zelf verzorg ik mede de marketing voor Driessen Opel en zal ik dit forum zeker in de gaten gaan houden.
Zoals jullie wellicht weten is Driessen Opel Eindhoven aangewezen als Ampera-dealer en heeft de oprichter van het forum (Ivo) zijn Ampera bij ons in bestelling staan.

Mochten er zich in het vervolg vragen voordoen waar jullie het antwoord niet op weten, dan is Driessen Opel graag bereid deze te beantwoorden. Ik zal mijn collega (die expert is op het gebied van de Ampera) ook uitnodigen om deel te nemen aan dit forum. Hopelijk kan hij met zijn kennis een bijdrage leveren aan eventuele vraagstukken.

Veel succes met het forum!


Offline
Avatar gebruiker

Ivo

Beheerder

  • Berichten: 2686
  • Geregistreerd: di 21 feb 2012, 22:27
  • Woonplaats: Waalwijk
  • km-stand: 171000
  • Lifetime: 41
  • Auto: anders

Re: Driessen Opel

Berichtdo 23 feb 2012, 18:10

Leuk dat jullie actief willen gaan bijdragen, dat stel ik erg op prijs!
Ik heb je een apart voorsteltopic gegeven (bij deze).

Verder; wanneer? ;) :lol:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km


Offline

Erdeke

Vaste klant

  • Berichten: 147
  • Geregistreerd: wo 22 feb 2012, 21:03
  • Woonplaats: Barendrecht
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Bolt

Re: Driessen Opel

Berichtdo 23 feb 2012, 18:44

Beste Raoul,

Welkom op het forum. Leuk om te zien dat iemand van een dealer zich ook aanmeldt op dit forum. Dat zouden veel meer dealers moeten doen! Ik ben ervan overtuigd dat een dealer die zich mengt in de discussies op dit soort fora zich mag verheugen op een aantal extra klanten. Als jullie bij mij in de regio zaten, dan zou ik zeker overwegen om de auto in onderhoud te doen bij een dealer die even enthousiast is als ik...

Gr. Richard


Offline

DriessenOpel_Raoul

Newbie

  • Berichten: 2
  • Geregistreerd: do 23 feb 2012, 16:49
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Bolt

Re: Driessen Opel

Berichtvr 24 feb 2012, 09:47

Erdeke schreef:Beste Raoul,

Welkom op het forum. Leuk om te zien dat iemand van een dealer zich ook aanmeldt op dit forum. Dat zouden veel meer dealers moeten doen! Ik ben ervan overtuigd dat een dealer die zich mengt in de discussies op dit soort fora zich mag verheugen op een aantal extra klanten. Als jullie bij mij in de regio zaten, dan zou ik zeker overwegen om de auto in onderhoud te doen bij een dealer die even enthousiast is als ik...

Gr. Richard


Dank je wel Richard, fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt!
Mooi om te zien dat iedereen nu al zo enthousiast is over de Ampera en dat terwijl iedereen toch nog even moet wachten op zijn/haar auto. We hopen dat we, door ons te mengen in discussies en jullie te helpen met vragen, een meerwaarde kunnen zijn voor dit forum.

Neem gerust contact met me op voor vragen! :D



Keer terug naar Voorstelronde

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron