Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats een reactie

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

ma 16 mei 2016, 00:11

bonfie schreef:ik heb ook een Ampera zonder goede laadplek thuis. Ik heb via het volgende een laadpaal aangevraagd: https://openbaarladen.nl/

Ze regelen dan een laadpaal met de gemeente, er is natuurlijk een kans dat de gemeente het niet goedkeurt, maar meestal gaat het goed. Het duurt wel een lange tijd voordat het zover is, ik wacht nu al een paar maanden...

Hopelijk heb je daar wat aan.

Vraag altijd bij je gemeente hoe het werkt. Soms regelt de gemeente het zelf, soms is het uitbesteed. Je loopt zomaar het risico dat je maanden voor niks wacht.

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

ma 13 feb 2017, 11:19

HenryAmpera schreef:Vandaag een jaar en 35k(en een beetje) km Ampera rijder. :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

En inmiddels 2 jaar, 57.588,4 km en 1196,9 liters verder (exacte aantal kWh weet zo direct niet... :silent: )
En nog altijd probleemloos gereden!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

di 13 feb 2018, 11:00

En weer een Ampera jaar verder!! :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

wo 14 feb 2018, 10:58

zozo.. gefeliciteerd :)
nog heul veul jaar dan.

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

wo 14 feb 2018, 11:04

Timmertje schreef:zozo.. gefeliciteerd :)
nog heul veul jaar dan.

Ben niet iemand die snel/vaak van auto wisseld, dus denk dat ik er nog wel een paar jaartjes aan vast plak. ( :silent: :silent: maar dan moet ik ‘m niet total loss rijden..... :think: )

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

wo 12 feb 2020, 10:43

:D Alweer 5 jaar Ampera. :D
Afbeelding
Plaats een reactie