Switch to full style
Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats een reactie

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

zo 19 apr 2015, 23:01

Dat is een kwaal die ik met mijn Ampera model 2013 nooit meer heb meegemaakt. Maar ik heb dan ook direct alle POI's eruit gegooid. Met model 2012 was deze kwaal schering en inslag, zeker met ingeschakelde POI's.

Groeten,
Poul

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

ma 20 apr 2015, 08:24

Zal dus niet zo vaak voorkomen, aangezien ik eigenlijk altijd Tomtom op m'n iPhone gebruik.....

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

ma 20 apr 2015, 17:35

zou het komen door de koppeling met de iPod?
of gebeurde dit ook bij mensen zonder de iPod aangesloten

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

ma 20 apr 2015, 18:07

Volgens mij geen relatie met i-pod. Ik heb er geen gehad en vaak storing en anderen hebben hem wel gehad en geen storing.

Groeten,
Poul

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

ma 20 apr 2015, 21:36

De problemen worden veroorzaakt door een te lichte processor, alles was bruikbaar tot een dwaas het nodig vond om alle mc donalds vestigingen en nog wat meer van die ellende in te voeren.

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

di 21 apr 2015, 08:34

I.p.v laadpalen.......

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

di 21 apr 2015, 18:43

japio schreef:De problemen worden veroorzaakt door een te lichte processor, alles was bruikbaar tot een dwaas het nodig vond om alle mc donalds vestigingen en nog wat meer van die ellende in te voeren.


general motors :lol: usa :lol: dus uiteraard mcdonalds :lol:

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

do 07 mei 2015, 14:55

HenryAmpera schreef:Vanochtend stond ie wel aan de laadpaal, maar de zender heeft geen 250 meter bereik vrees ik.... Anders had ik wel voorverwarmd.... :mrgreen:

Ga rechtop staan, houd de afstandsbediening tegen je voorhoofd en druk op de juiste knopjes. Ziet er niet uit, maar je bereik is groter.

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

do 07 mei 2015, 16:53

Dat hoeft niet (meer), tegenwoordig staat ie onder aan het raam, aan de 220V, maar dan is de accu na het voorverwarmen nog niet (snel) genoeg bij geladen..... :silent:

Re: Ook nieuw hier / Henry's vragen uurtje

wo 29 jul 2015, 16:51

:silent: :silent: :silent: 99415 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Plaats een reactie