Het is nu do 18 apr 2024, 18:21


Op vrijdag de 13e mijn Ampera opgehaald

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

NeufegliseThierry

Harde kern

  • Berichten: 1289
  • Geregistreerd: di 05 aug 2014, 22:01
  • Woonplaats: Zoetermeer
  • km-stand: 195
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: Op vrijdag de 13e mijn Ampera opgehaald

Berichtzo 15 nov 2015, 21:57

gl640 schreef:ok nu snap ik waarom mijn auto nog zoveel waarde heeft!


Dat zoveel zullen we maar met een korreltje zout nemen he, wel eens naar de inruilwaarde geïnformeerd van een auto waar je daadwerkelijk in geïnteresseerd in zou zijn?


gl640 schreef:mm geld dat nog tot 31dec? met andere woorden als iemand de auto van mij koopt jan 2016 dan geld het niet meer voor hem/haar? of toch letterlijk zoals je zegt elke eigenaar ook in 2016 die mijn 2012 volt zou kopen heeft deze 0% bijtelling?


Het staat al goed omschreven op diverse plekken op dit forum maar voor de zekerheid nog maar een keer de verkorte versie: er is een -korte- periode in 2012 geweest waarin de bijtelling 0% bleef gedurende de gehele tijd dat auto + berijder aan elkaar verbonden bleven (geldt niet voor veel bestuurders). Daarna is de regeling ingegaan zoals we die feitelijk nu nog kennen: een auto die aan een bepaalde bijtellingscategorie voldoet blijft datzelfde bijtellingspercentage gedurende 60 maanden na eerste kentekening houden, ongeacht wie er achter het stuur zit.
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)


Offline
Avatar gebruiker

gl640

Harde kern

  • Berichten: 1472
  • Geregistreerd: di 11 nov 2014, 14:31
  • km-stand: 24000
  • Lifetime: 25
  • Auto: Ampera-e

Re: Op vrijdag de 13e mijn Ampera opgehaald

Berichtzo 15 nov 2015, 22:00

Poul schreef:
gl640 schreef:mm geld dat nog tot 31dec? met andere woorden als iemand de auto van mij koopt jan 2016 dan geld het niet meer voor hem/haar? of toch letterlijk zoals je zegt elke eigenaar ook in 2016 die mijn 2012 volt zou kopen heeft deze 0% bijtelling?

Wil je hem dan kwijt? Dan hoop ik niet voor je dat de potentiële koper al jouw posts op dit forum gaat teruglezen. Hij komt dan nogal wat mankementen van jouw auto tegen ... :think: :shh:

Groeten,
Poul


als hij zich inlees in de auto weet hij dat dit standaard fabriek af bij deze autos komt :P

maar serieus waar hebben we het over er is met mijn auto niks anders aan de hand dan wat andere ook hebben
het baklager vervangen waar nu nog 5 jaar garantie op zit dus word gewoon vervangen onder garantie.
stuurkollom probleem melding die nog geen problemen geeft maar alleen de melding en waarbij de garage zegt dat dit kan worden genegeerd.
en verder rijd hij gewoon lekker!
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.


Offline
Avatar gebruiker

Poul

Moderator

  • Berichten: 2062
  • Geregistreerd: vr 18 mei 2012, 21:15
  • Woonplaats: Rotterdam
  • km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Re: Op vrijdag de 13e mijn Ampera opgehaald

Berichtma 16 nov 2015, 08:56

Mooi dat dat nu allemaal duidelijk is. Kunnen we weer OnTopic.

Groeten,
Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)


Vorige

Keer terug naar Voorstelronde

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron