wo 02 maart 2016, 07:58
Ik heb niet overal een antwoord op voor je, wellicht dat anderen me aan kunnen vullen:
1/3. Procedures: werd ik zelf horndol van, auto is erg gevoelig voor juiste volgorde van aansluiten. Laadpas: kwestie van googelen en kijken welke kaart qua tarivering aansluit op jouw laadbehoefte. meeste passen kun je bij alle palen in NL gebruiken, buitenland ligt wat lastiger.
2/4. Schrik eerlijk gezegd dat je na de aanschaf nog niet weet of je kunt snelladen met de Volt, simpele antwoord = nee, dat kan niet.
Wat betreft die lading van 10,5 kWh: er is sprake van een 'gezonde' dosis laadverlies, reken er op dat er netto 12 a 12,5 in moet om 10,5 tijdens de rit vrij te kunnen geven.
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)