Newbie
- Berichten: 18
- Geregistreerd: zo 31 jan 2016, 18:21
- km-stand: 2300
- Lifetime: 4
- Auto: Ampera-e
Ik heb vanavond mijn (beter gezegd die van mijn BV) Volt LZT in het zwart opgehaald bij de occasiondealer. Na 4,5 jaar in een Xsara uit 2000 een verademing! Ik heb heerlijk relaxed met de cruise-control op 100/u naar huis gezoefd.
Hij is qua kenteken van januari 2013 en had bij het wegrijden bij de dealer vanavond slechts 32325km op de teller staan, met een voorlopig lifetimeverbruik van 2.9L/100km.
Aangezien ik maximaal 25km aan enkele reis afleg naar één van mijn drie winkels, en minimaal twee (de derde moet nog openen, heb nog niet gekeken of daar geladen kan worden) er een laadpaal in de buurt hebben staan kan ik in ieder geval daar op laden.
Thuis wordt lastig, ik zit in een huur-appartement, en de parkeergarage zit in een apart deel. Dan zou er dus een kabel van de derde naar beneden moeten, een meter of 30 onder de grond door, en dan weer omhoog komen in de garage. Iets doet me vermoeden dat de kosten daarvan een tikkie aan de hoge kant zijn. Ondanks dat ik in Utrecht woon kom ik door deze mogelijkheid tot privé parkeren ook niet in aanmerking voor het laten plaatsen van een openbare paal. Dan maar even 300 of 350 meter naar de dichtstbijzijnde palen lopen zodra de laadpas binnen is.
Volgens My Chevrolet is er een "productverbetering" beschikbaar. Volgende week maar eens informeren of de dichtstbijzijnde Volt-sleutelaar me kan vertellen wat dit inhoudt. Ik ontvang in ieder geval geen DAB zenders, op wat vage uit België na toen ik uit Tilburg wegreed, dus ik vermoed dat er nog een DAB-module in zit ipv een DAB+.
Hij is qua kenteken van januari 2013 en had bij het wegrijden bij de dealer vanavond slechts 32325km op de teller staan, met een voorlopig lifetimeverbruik van 2.9L/100km.
Aangezien ik maximaal 25km aan enkele reis afleg naar één van mijn drie winkels, en minimaal twee (de derde moet nog openen, heb nog niet gekeken of daar geladen kan worden) er een laadpaal in de buurt hebben staan kan ik in ieder geval daar op laden.
Thuis wordt lastig, ik zit in een huur-appartement, en de parkeergarage zit in een apart deel. Dan zou er dus een kabel van de derde naar beneden moeten, een meter of 30 onder de grond door, en dan weer omhoog komen in de garage. Iets doet me vermoeden dat de kosten daarvan een tikkie aan de hoge kant zijn. Ondanks dat ik in Utrecht woon kom ik door deze mogelijkheid tot privé parkeren ook niet in aanmerking voor het laten plaatsen van een openbare paal. Dan maar even 300 of 350 meter naar de dichtstbijzijnde palen lopen zodra de laadpas binnen is.
Volgens My Chevrolet is er een "productverbetering" beschikbaar. Volgende week maar eens informeren of de dichtstbijzijnde Volt-sleutelaar me kan vertellen wat dit inhoudt. Ik ontvang in ieder geval geen DAB zenders, op wat vage uit België na toen ik uit Tilburg wegreed, dus ik vermoed dat er nog een DAB-module in zit ipv een DAB+.
Laatst bijgewerkt door Nlz op zo 18 sep 2016, 18:34, in totaal 1 keer bewerkt.
Zwarte Volt LTZ van 15.09.2016 tot 11.12.2018
Ampera-e in Quantum Gray sinds 30.11.2018
Ampera-e in Quantum Gray sinds 30.11.2018