Switch to full style
Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats een reactie

Re: Ampera in aantocht...

di 15 aug 2017, 07:52

HenryAmpera schreef:Dat hoeft geen probleem te zijn, die gebruik ik al 2,5 jaar met een heavy duty verlengsnoer. ;) ;)


Toch verdraaid onhandig als je wilt laden bij een publieke laadpaal ;-)

Re: Ampera in aantocht...

di 15 aug 2017, 08:38

Thanks Henry! Voor thuis inderdaad geen probleem, maar op mijn werk staan alleen laadpalen...

Re: Ampera in aantocht...

di 15 aug 2017, 17:42

NeufegliseThierry schreef:
HenryAmpera schreef:Dat hoeft geen probleem te zijn, die gebruik ik al 2,5 jaar met een heavy duty verlengsnoer. ;) ;)


Toch verdraaid onhandig als je wilt laden bij een publieke laadpaal ;-)

:silent: :silent: Ja, dat is wel handig..... :lol: :lol:
Ik laad maar sporadisch in het openbaar..... Op het werk zijn ook 4 laadpalen, maar met 40 km per dag (binnendoor) hoef ik die niet te gebruiken..... :mrgreen:

Re: Ampera in aantocht...

vr 08 sep 2017, 12:54

Mooi dat je auto inmiddels is gearriveerd... Veel plezier ermee!

Re: Ampera in aantocht...

vr 08 sep 2017, 13:23

Thanks! Bevalt erg goed tot op heden. Inmiddels ook op kosten van verkoper een laadkabel gekregen. Andere vraag: zijn er meer mensen die het gevoel hebben dat de gordel van de bijrijder gedraaid zit?

Re: Ampera in aantocht...

vr 08 sep 2017, 14:35

alxwin schreef:Thanks! Bevalt erg goed tot op heden. Inmiddels ook op kosten van verkoper een laadkabel gekregen. Andere vraag: zijn er meer mensen die het gevoel hebben dat de gordel van de bijrijder gedraaid zit?


Alleen als ik achterstevoren zit :lol: Sorry, iets met vrijdagmiddag enzo, hopelijk volgt er zo dadelijk van iemand anders een serieuze reactie :thumbup:
Plaats een reactie