Bij deze zal ik mij ook even netjes voorstellen.
Mijn naam is emiel en ik ben sinds maart dit jaar de trotse eigenaar van een witte Chevrolet Volt.
Hiervoor reed ik Audi A3 en BMW 1 en 3 serie maar ben na een proefrit in een ampera en door het lezen van jullie forum helemaal overstag gegaan! Dank hiervoor!
Mijn Volt gekocht met net geen 100k op de teller bij Mulders in Tiel en nu 15k verder zonder echte problemen. 1 x service stuurslot opgelost door de 10a zekering te reinigen en nu staat hij binnen de garantie bij Opel Goes voor vervangingen deurschakelaar.
Lifetime is al aan het dalen en zit nu op 3,2/100 en de daling gaat nog wel doorzetten. Rij 118 km enkele reis en haal vaak de 2,0/100. De tip die mij best rendement opleverde was door goed vooruit te kijken en de auto in N te laten rollen en zo gratis honderden meters te pakken ipv hem in D of L te laten afremmen.
Ik heb nog wel een paar vragen aan jullie.
- automatische vergrendeling:
In de gebruiksaanwijzing staat dat de auto na het schakelen vanuit de P op slot zou moeten gaan. Klopt dit? Die van mij doet dit niet.
- kinderslot:
Als ik het knopje in de bestuurdersdeur bedien knippert deze oranje maar de deuren achter blijven te openen en de ramen blijven het doen. Hoort dit zo?
- verlengen pechhulp:
Ik kreeg 15000 km pechhulp bij de auto. Wil nu verlengen maar Opel Goes stelt dat er in de voorwaarde staat dat er een oliewissel moet plaatsvinden. Mijn levensduur staat nog op 70% dus beetje overbodig toch? Wat nou als ik 15k elektrisch had gereden???? Vreemd!
Verder nogmaals bedankt voor jullie top forum en zie jullie op de weg als we heerlijk elektrisch over de baan zoeven
Grtz emiel