Het is nu do 02 mei 2024, 03:21


Ook even voorstellen...

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

RonFlores

Newbie

  • Berichten: 33
  • Geregistreerd: wo 02 mei 2012, 09:26
  • Woonplaats: Capelle aan den IJssel
  • km-stand: 63163
  • Lifetime: 28
  • Auto: Ampera

Ook even voorstellen...

Berichtdi 22 mei 2012, 11:15

Beste forumleden,
Ik ben enkele weeken geleden op dit forum gestuit en bezoek het vanaf toen regelmatig. Heb hier en daar ook al is gepost maar heb verzaakt me voor te stellen.
Ik ben medio 2011 verliefd geworden of de Ampera maar vondt het toch wel veel geld, gelukkig was de optie er om met veel (zakelijk) voordeel (geen BTW, MIA, KIA) de Ampera aan te schaffen. December de stoute schoenen aangedaan en bij verschillende dealers naar de snelst leverbare gezocht, dit resulteerde in een Ampera die eind Januari geleverd zou worden maar door de modificatie dit 5 maart werd (duurden die weken lang zeg!!).

Ben ik blij dat ik het gedaan heb !!

Ik heb al in diverse autos gereden (Mini, Peugeot, Renault, Suzuki, Chevrolet, Volvo) en deze Ampera vervangt mijn huidige Volvo S60 (rijdt mn vrouwtje nu in) Ik wil eigenlijk nooit meer anders dan electrisch, als ik nu in de Volvo rij merk ik pas weer wat een stille auto de Ampera eigenlijk is. Het is geen perfecte auto en er is ruimte voor verbeteringen maar zelfs dan beschouw ik het als mijn lievelings auto ooit!

Tot op t forum,
Grt
Ron Flores


Keer terug naar Voorstelronde

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten

cron