Het is nu vr 29 maart 2024, 08:42


Een nieuw lid

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

Alexkomastu

Newbie

  • Berichten: 3
  • Geregistreerd: do 24 jan 2019, 18:29
  • Woonplaats: lelystad
  • km-stand: 160000
  • Lifetime: 10
  • Auto: Ampera

Een nieuw lid

Berichtdo 31 jan 2019, 21:26

Even voorstellen,
Hallo allemaal mijn naam is, Alex en kom uit Lelystad . Ik heb sinds kort een ampera uit november 2013 met 160000 op de teller, deze auto heb ik van de zaak overgenomen voor weinig dagelijks rij ik voor me werk met een vw transporter t5 en de ampera sus voor privé gebruik en me vrouw rijd er mee naar de werk 10km,van af huis. Ben al jaren een Opel fan en dus ook altijd Opel gereden (omega).en de ampera qwa uiterlijk vond ik altijd al een mooie wagen maar altijd een suf idee gevonden om op stroom te rijden,dus hem snel vergeten
Tot een week geleden me baas me eve op pad stuurde met de ampera...... ik dacht jeetje wat een auto al die knopjes de schermen het geluid het rijden enz enz wat een geweldige ervaring was dat. ik was gelijk verkocht zo een auto wil ik ook, dus de koe bij de horens gevat en met de baas gepraat en met een dag was de auto van mij samen met de NewMotion laadpaal die ik thuis geïnstalleerd heb en mijn collega die er altijd mee gereden hèb van nieuws af aan er nul problemen mee gehad en het onderhoud bij de Opel dealer koste niks in verglijking met de andere auto merken die we in het bedrijf hebben er is een maar de bumper is aan de linker kant (voor) flink beschadigt dus deze moet ik vervangen met het knipperlicht samen een tweedehands bumper is haast niet te krijgen zal eens een prijs opvragen bij de Opel maar al met al een super mooie auto en een ervaring rijker!!!! Foto volgt geeft aan dat het bestand te groot is


Offline
Avatar gebruiker

Unit106

Moderator

  • Berichten: 1393
  • Geregistreerd: wo 22 feb 2012, 20:49
  • Woonplaats: Vlaardingen
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: anders

Re: Een nieuw lid

Berichtvr 01 feb 2019, 00:02

Alexkomastu schreef:Foto volgt geeft aan dat het bestand te groot is

Welkom op het forum. Instructie voor het plaatsen van foto's vind je hier : http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=23
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden



Keer terug naar Voorstelronde

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten

cron