Het is nu zo 28 apr 2024, 19:32


Tijd om voor te stellen

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Tuur

Newbie

  • Berichten: 32
  • Geregistreerd: vr 25 mei 2012, 20:53
  • km-stand: 40823
  • Lifetime: 22
  • Auto: Bolt

Tijd om voor te stellen

Berichtvr 25 mei 2012, 21:18

Binnenkort hoop ik ook in mijn nieuwe Ampera te kunnen stappen. Het is een Lithium White met full options. De auto is eind januari besteld. De onzekerheid van het wachten is minder leuk maar om deze tijd nuttig te besteden is dit forum perfect. Ik heb al veel nuttige info gevonden. Complimenten.

Ik heb de Opel Ampera gekozen omdat dit enerzijds past bij de strategie van het bedrijf waar ik werk en anderzijds omdat ik na de eerste proefrit volledig verrast was door het heerlijke comfort van electrisch rijden. Vooral de stilte, het soepele koppel en het comfort van de auto hebben mij overtuigd.

Op dit moment rij ik een opel insignia en daarvoor heb ik volvo V70 gereden. Door electrisch te gaan rijden ben ik ook anders gaan denken over mobiliteit. We gaan dit jaar gewoon op vakantie met de caravan en daarvoor zal ik dus een andere auto moeten "regelen". Ik hoorde recent van een reclame van Athlon Carlease dat zij op dit moment een all in lease hebben, incl laadpaal en tijdelijk andere auto voor de vakantie. Zij hebben het dus begrepen.

Mijn woon-werk afstand bedraagd 63km (50km autosnelweg) en ik hoop dit 100% electrisch te kunnen gaan rijden. Op het bedrijf hebben we al een laadpaal en voor thuis ga ik dit weekend zelf een extra groep aanleggen incl KWH meter en een gewoon (wel spat-waterdicht) stopcontact naast de voordeur (ik kan voor mijn huis parkeren).

Verder ben ik zeer benieuwd naar het wrappen van het dak. Ik zou dit graag ook willen hebben en ook de reistassen op maat zijn iets voor mij.

Tot zover


Offline
Avatar gebruiker

Ivo

Beheerder

  • Berichten: 2686
  • Geregistreerd: di 21 feb 2012, 22:27
  • Woonplaats: Waalwijk
  • km-stand: 171000
  • Lifetime: 41
  • Auto: anders

Re: Tijd om voor te stellen

Berichtvr 25 mei 2012, 21:43

Halo Tuur,

Zo te zien heb je je goed ingelezen hier :thumbup:

Qua inkoopacties; reageer aub ook specifiek daar, zodat we je meenemen in de aantallen belangstellenden, bedankt :)
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km



Keer terug naar Voorstelronde

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten