Het is nu zo 28 apr 2024, 12:38


Nieuwe Volt gebruiker

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
  • Auteur
  • Bericht
Offline

ParaVolt

Newbie

  • Berichten: 3
  • Geregistreerd: zo 17 sep 2023, 22:20
  • km-stand: 141780
  • Lifetime: 0
  • Auto: Volt

Nieuwe Volt gebruiker

Berichtzo 17 sep 2023, 23:00

Hallo allen,

Mijn naam is Peter en ben nieuw op dit forum, sinds een week de nieuwe eigenaar van een Volt van 2012 met slechts 141k op de teller.
Tot nu toe moet ik zeggen wat een aparte verschijning maar zekers de belevenis van elektrisch rijden.
Reden van aanschaf is dat ik minder kilometers maak en hoofdzakelijk bijna alleen nog maar in en rond de stad, Enschede rij.
En daar is een dikke diesel een Citroën c5 met een 3.0v6 hdi aan boord nu niet echt geschikt voor, vandaar deze radicale overstap naar de Volt. En tot nu toe geen verkeerde beslissing.

Ben nog niet helemaal in the in en outs van de Volt zoals life time? En prestatie accu waar je deze kunt aflezen dus verwacht zo af en toe vragen te stellen als ik het niet kan vinden op het forum.
Het knip en plakwerk vwb foto’s moet ik ook nog even onder de knie krijgen, maar mijn Volt is zwart met zwarte lederen bekleding met witte accenten ook het dash heeft deze kleurstelling. Oh en het is een LTZ uitvoering volgens mij.
Wel op zoek naar andere velgen liefst maatje groter van 17 naar 18 inch of ms 19 inch.

En uiteraard op zoek naar een garage waar ik de Volt kan laten onderhouden, liefst in de buurt van Enschede uiteraard.

Mvg Peter.


Offline
Avatar gebruiker

Ivo

Beheerder

  • Berichten: 2686
  • Geregistreerd: di 21 feb 2012, 22:27
  • Woonplaats: Waalwijk
  • km-stand: 171000
  • Lifetime: 41
  • Auto: anders

Re: Nieuwe Volt gebruiker

Berichtma 18 sep 2023, 19:12

Welkom Peter!
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Nieuwe Volt gebruiker

Berichtdi 19 sep 2023, 09:45

ParaVolt schreef:En uiteraard op zoek naar een garage waar ik de Volt kan laten onderhouden, liefst in de buurt van Enschede uiteraard.

Vaak kun je bij een Bosch Car Service terecht. Mits er een monteur is opgeleid voor EV's.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne



Keer terug naar Voorstelronde

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten