Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats een reactie

Bloedrode Ampera

zo 05 aug 2012, 16:01

Hallo
Even voorstellen, wij (mijn vrouw en ik) hebben een Rode Ampera geleast. En afgelopen week al heel wat km's gereden.
Rijdt lekker als een dikke BMW. Lekker geluidsarm en optrekken als de beste.

Uiteraard zijn dingen die beter kunnen maar ja, de Ampera is er maar 1 van dus je hebt niet zoveel te vertellen.

Grt
Gerard

Re: Bloedrode Ampera

vr 10 aug 2012, 00:46

Hai, welkom. Dat ie lekker rijd is ieder het over eens... als 'een dikke BMW' 'vind ik dan weer wat vergaand (als liefhebber van de wegliggingstechniek van dat merk). ;)

Wat zeker uit de gebruikersgroep van dit forum blijkt, is dat alle andere luxe merken een achterstand aan het oplopen zijn, mensen stappen gewoon over uit de dikste Fords, BMWs, Mercedessen, Audi's Volvo's en Alfa's op deze Opel electromobiel!

Han

Re: Bloedrode Ampera

vr 10 aug 2012, 23:04

Hhahah.. ik mag toch wel wat overdrijven...blijft kicken als je naast een nieuwe 535 bmw rijdt en dat ik net in zijn dode hoek blijf plakken met stand modus "sport".!!!

Ik zag me eerlijk gezegd wel liever in die BMW maar wel ELECTRISCH, met als motorisering van een TESLA.

Nu dat ik wat langer rijd vallen er toch weer wat dingen op. Het windgeruis kan volgens mij minder en de banden tja de banden pfff wanneer komen er geruisloze banden? En bij 169 begint ie toch wat bijgeluiden te produceren..Allemaal wel binnen de perken maar toch..
Dat krijg je dus als je motor muisstil is hè(o;

Re: Bloedrode Ampera

vr 10 aug 2012, 23:06

oja,,, ik krijg trouwens veel complimenten over deze kleur. Bij het stoplicht etc ieder kijkt om, men zegt bijv, Echt sjiek en doet ook duur aan, veel mensen denken dat ik een ferrari heb!! lacheuuuu...

Re: Bloedrode Ampera

za 11 aug 2012, 01:27

Je maakt het steeds mooier... BMW, Ferrari... tjee laatst zag ik een roodzwarte Bugatti Veyron, leek vast ook wel op de jouwe!

Overigens worden hier een paar strakke foto's geapprecieerd hoor, zeker als het onderwerp eens niet wit is!

Han

Re: Bloedrode Ampera

za 11 aug 2012, 09:19

gvdw schreef:oja,,, ik krijg trouwens veel complimenten over deze kleur. Bij het stoplicht etc ieder kijkt om, men zegt bijv, Echt sjiek en doet ook duur aan, veel mensen denken dat ik een ferrari heb!! lacheuuuu...



Die mensen moeten doof zijn, lijkt me... :lol:

Re: Bloedrode Ampera

za 11 aug 2012, 14:45

LightningBlue schreef:Je maakt het steeds mooier... BMW, Ferrari... tjee laatst zag ik een roodzwarte Bugatti Veyron, leek vast ook wel op de jouwe!

Overigens worden hier een paar strakke foto's geapprecieerd hoor, zeker als het onderwerp eens niet wit is!

Han


Juist ja.. dus bij deze! ;) AfbeeldingAfbeelding

Re: Bloedrode Ampera

za 11 aug 2012, 14:48

Ampera1 schreef:
gvdw schreef:oja,,, ik krijg trouwens veel complimenten over deze kleur. Bij het stoplicht etc ieder kijkt om, men zegt bijv, Echt sjiek en doet ook duur aan, veel mensen denken dat ik een ferrari heb!! lacheuuuu...



Die mensen moeten doof zijn, lijkt me... :lol:


Op z'n minst :problem: denk gewoon dat het er aan ligt dat het niet een alledaags verschijning is. Ik heb er plezier in, is toch hopelijk zeker niks mis mee, of wel :roll:

Re: Bloedrode Ampera

za 11 aug 2012, 23:06

:thumbup: mooie bak hoor, ik had deze kleur nooit echt gezien of bekeken.

Han

Re: Bloedrode Ampera

zo 12 aug 2012, 09:00

Heeel mooi,
Nog 1,5 week, dan heb ik ook zo'n rood monster.
Scheelt mij in elk geval een Ferrari kopen. ;) :lol:
Plaats een reactie