Pagina 1 van 5

Wan-product Opel Ampera

BerichtGeplaatst: vr 21 dec 2012, 15:23
door dcriellaard
Beste lezers,

mijn Opel Ampera is al voor de 8e keer defect. Storingsmeldingen aldoor. Heb er nog geen 10.000 km mee gereden.

Ik raad iedereen af om deze auto aan te schaffen! Het is een flop. Bovendien wordt je niet eens serieus genomen met de klachten. Heel triest van Opel Nederland.

Dennis Criellaard

Re: Wan-product Opel Ampera

BerichtGeplaatst: vr 21 dec 2012, 15:49
door mc_alistair
Das erg vervelend om te horen, maar wellicht heb je dan een "maandag-morgen-model" :thumbdown:
Ik heb er zelf bijna 15000 op zitten en heb 2 mini-issues gehad:
1. constatering van doorgedraaid schroefdraad aan wielbout na lekke band
2. vocht in rechter achterlicht
Verder helemaal niets. Maar ik snap je reactie wel als je zoiets meemaakt.
Maar "1 zwaluw maakt nog geen zomer" dat wil ik er even mee zeggen.

Re: Wan-product Opel Ampera

BerichtGeplaatst: vr 21 dec 2012, 16:22
door benver
Balen Dennis, zo'n maandagochtend drama.

Ik ben uitermate tevreden over de Ampera, alleen een software update na herhaalt hangen van middenconsole/navigatie verder geen problemen.

Opel NL, doe er wat aan!!

Sterkte ermee Dennis.

Re: Wan-product Opel Ampera

BerichtGeplaatst: vr 21 dec 2012, 19:05
door Marco
dcriellaard schreef:Beste lezers,

mijn Opel Ampera is al voor de 8e keer defect. Storingsmeldingen aldoor. Heb er nog geen 10.000 km mee gereden.

Ik raad iedereen af om deze auto aan te schaffen! Het is een flop. Bovendien wordt je niet eens serieus genomen met de klachten. Heel triest van Opel Nederland.

Dennis Criellaard


Wat is/zijn de defecten geweest? Ik ga niet roepen dat dit de beste auto ooit is die ik heb gereden, maar met zo'n 13.000km in 7mnd nagenoeg probleemloos, ben ik er nog wel tevreden mee.

Re: Wan-product Opel Ampera

BerichtGeplaatst: vr 21 dec 2012, 20:19
door ampera specialis
dat is zeer spijtig om te horen.
maar zoals eerder genoemd.
wat zijn de problemen dan geweest?? :crazy:

Re: Wan-product Opel Ampera

BerichtGeplaatst: vr 21 dec 2012, 22:48
door Ivo
Tja Dennis. Het is altijd k****t*****$!##!!$ als je verse aanschaf storingen geeft. En zeker als je daarna het gevoel krijgt niet serieus genomen te worden. :cry:

Maar ik hoop dat je wat meer info geeft, want nu lijkt het met name op alleen je frustratie spugen in 1 bericht en of dat nu serieus genomen kan worden... :oops:

Re: Wan-product Opel Ampera

BerichtGeplaatst: za 22 dec 2012, 01:18
door Poul
Met mijn ervaringen bij Van Kouwen Hoofddorp deze week zou ik je haast aanraden daar eens langs te gaan. Of ze een en ander echt kunnen oplossen, kan ik niet garanderen. Maar ze zijn betrokken, zijn klantvriendelijk en doen hun best. En als het echt een maandagmorgenauto is, wordt het natuurlijk wel echt lastig :) .

Groeten,
Poul

Re: Wan-product Opel Ampera

BerichtGeplaatst: za 22 dec 2012, 11:44
door Thelosen
Vervelend om te horen dat je zoveel problemen hebt. Is het 1 terugkerend probleem, of heb je steeds andere problemen? Dat de leverancier je niet serieus neemt is in autoland helaas geen uitzondering. Zelf heb ik dit gevoel bij Volvo. :thumbdown: :thumbdown:

Zelf heb ik een software update gehad voor de navigatie omdat de verkeersinformatie helemaal verdwenen was. Verder is de auto storingsvrij. (15.000 kilometer) :thumbup:

Re: Wan-product Opel Ampera

BerichtGeplaatst: za 22 dec 2012, 11:49
door Alex
Tja, iedereen reageert op problemen, die niet nader aangeduid zijn.

Wat zijn de problemen nu precies, anders kunnen we dit topic beter sluiten.

Re: Wan-product Opel Ampera

BerichtGeplaatst: za 22 dec 2012, 13:11
door Poul
Alex schreef:Wat zijn de problemen nu precies, anders kunnen we dit topic beter sluiten.

Ik zou zelfs nog een stap verder willen gaan. Als problemen niet nader worden aangeduid, zou ik een dergelijk topic zelfs willen verwijderen. Niet om mensen monddood te maken :silent: , maar wel om te voorkomen dat verder niet-onderbouwde stellingen een geheel eigen leven gaan leiden :o :shock: .

Groeten,
Poul ;)