Het is nu zo 05 mei 2024, 01:14


Wat heb jij in het rechtervak van de bagageruimte?

Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Bepu

Stamgast

  • Berichten: 296
  • Geregistreerd: za 21 apr 2012, 18:55
  • Woonplaats: Vlagtwedde
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Bolt

Re: Wat heb jij in het rechtervak van de bagageruimte?

Berichtza 20 apr 2013, 11:10

nog even nagekeken.

Links een 12v lamp en de verloop stekkers voor de lader (wist niet eens meer dat ik die had). Rechts 2 hesjes en de map met de boekjes. Dat laatste vind ik wel handig voor het geval er onderweg wat is. Kun je het altijd even opzoeken.


Offline
Avatar gebruiker

Poul

Moderator

  • Berichten: 2062
  • Geregistreerd: vr 18 mei 2012, 21:15
  • Woonplaats: Rotterdam
  • km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Re: Wat heb jij in het rechtervak van de bagageruimte?

Berichtza 20 apr 2013, 15:13

Eindelijk er aan toe gekomen om te kijken wat er in het linkervakje zat. Helemaal niets dus, tot mijn verbazing. Ik dacht dat ik ook die vol had gepropt met dingen waarvan ik nu was vergeten dat ik die had. Maar nu heb ik gelukkig alle ruimte om het mooie oranje vestje met reclame-opdruk een ruime plek te geven. Het ligt er inmiddels goed. 8-) :lol:

Groeten,
Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)


Offline
Avatar gebruiker

HaKa

Vaste klant

  • Berichten: 166
  • Geregistreerd: vr 24 aug 2012, 23:23
  • Woonplaats: Bennekom
  • km-stand: 85000
  • Lifetime: 18
  • Auto: Ampera-e

Re: Wat heb jij in het rechtervak van de bagageruimte?

Berichtzo 25 aug 2013, 22:17

Ter voorbereiding voor een reis naar Frankrijk nog een mooie bestemming gevonden voor dit vakje: in Frankrijk is de gevarendriehoek verplicht mee te nemen, wel deze past dus in dat vakje doordat er lege ruimte boven zit. Dus met een draai is deze erin te plaatsen, zonder dat je nog tegenkomt bij het inpakken van nuttige zaken als koffers en tassen. :P
Na 5 jaar Ampera nu Ampera-e. Lifetime in kWh/100 km


Vorige

Keer terug naar Off topic

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron