Het is nu vr 26 apr 2024, 04:35


Forum op mobiel

Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

arjaan

Vaste klant

  • Berichten: 197
  • Geregistreerd: wo 17 jul 2013, 14:51
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 100000
  • Lifetime: 32
  • Auto: Volt

Forum op mobiel

Berichtza 31 aug 2013, 12:43

Ik gebruik dit forum eigenlijk vooral op mijn mobiel (zoals heel veel andere dingen) of een tablet en gebruik mijn laptop thuis steeds minder. Het is dan niet erg makkelijk lezen en posten is nog lastiger. Zou het mogelijk zijn om dit forum ook een mobiel thema te geven of om te kijken of het mogelijk is deze samen te laten werken met een of andere app?
Ik wil ook best meehelpen om dat voor elkaar te krijgen, ben niet echt onhandig met forumsoftware enzo.. ;)
Chevrolet Volt LTZ Blue Topaz - Nissan Leaf 2.Zero Edition Brilliant Black besteld


Offline
Avatar gebruiker

Ivo

Beheerder

  • Berichten: 2686
  • Geregistreerd: di 21 feb 2012, 22:27
  • Woonplaats: Waalwijk
  • km-stand: 171000
  • Lifetime: 41
  • Auto: anders

Re: Forum op mobiel

Berichtza 31 aug 2013, 15:55

Een mobiel thema is zo gek nog niet. Op een tablet hem ik zelf geen problemen, maar op een mobiel kan ik voorstellen dat het thema wat te flink is.

Ik ben zelf ook niet onhandig, maar je aanbod is erg vriendelijk. Als ik nog eens ergens wat tijd tegenkom, zal ik eens aan de slag gaan :thumbup:

Apps worden bewust niet ondersteund.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km


Offline

Razwer

Stamgast

  • Berichten: 449
  • Geregistreerd: do 30 mei 2013, 14:09
  • Woonplaats: Amsterdam
  • km-stand: 17000
  • Lifetime: 25
  • Auto: Ampera

Re: Forum op mobiel

Berichtza 31 aug 2013, 18:44

Mjah alleen sta je dan weer open voor eventuele security issues welke niet (tijdig) gefixed worden en loop je kans een leuk turks/palestijns/syrisch deface schermpje te krijgen op je forum.
Dat zijn de nadelen van phpbb. vBulletin heeft een mobile app, alleen is vBulletin niet gratis.



Keer terug naar Off topic

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron