Het is nu vr 19 apr 2024, 05:16


Flitspalen, remmers en afstand houden. Zo niet, BOEM!!

Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Razwer

Stamgast

  • Berichten: 449
  • Geregistreerd: do 30 mei 2013, 14:09
  • Woonplaats: Amsterdam
  • km-stand: 17000
  • Lifetime: 25
  • Auto: Ampera

Re: Flitspalen, remmers en afstand houden. Zo niet, BOEM!!

Berichtvr 04 okt 2013, 13:39

Norbert schreef:Doe het niet, het is gewoon gevaarlijk voor jezelf, er zitten mensen tussen 'met een kort lontje' (sociaal aanvaardbare verwoording van mensen een agressie stoornis). Ik ben zelf geen bodybuilder, en wil ook geen schade aan mijn auto dus als ik het echt echt te gevaarlijk vind bel ik 0900-8844 en geef ik het kenteken en hectometerpaalnummer door.

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat (gezien de naam en het taalgebruik) dat tel nr niet gaat werken voor liedekef (Belgisch?) maar ik kan mij vergissen.
Verder is dit blijkbaar toch een punt waar we wel op 1 lijn zitten ;)


Offline

liedekef

Vaste klant

  • Berichten: 161
  • Geregistreerd: do 19 apr 2012, 09:37
  • km-stand: 58084
  • Lifetime: 4
  • Auto: Ampera

Re: Flitspalen, remmers en afstand houden. Zo niet, BOEM!!

Berichtvr 04 okt 2013, 15:24

Met 'teken doen' bedoel ik eens claxoneren of met mijn lichten flitsen als ze me voorbijgevlogen zijn, de middenvinger heeft niet zoveel nut dan ;)
En nog een categorie of 2:
- laagvliegers
- kontklevers
No expalanation needed :)
Pure White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack, SPX Voltec
Real Name: Franky


Offline
Avatar gebruiker

japio

Harde kern

  • Berichten: 3504
  • Geregistreerd: do 06 dec 2012, 23:50
  • Woonplaats: Mijdrecht
  • km-stand: 125250
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Re: Flitspalen, remmers en afstand houden. Zo niet, BOEM!!

Berichtvr 04 okt 2013, 20:52

Overigens is de max snelheid van 130 geen spectaculaire verhoging. Als je rondkijkt in Europa is diezelfde max snelheid in menig land de max snelheid. Waarom is het in Nederland raar en gevaarlijk en eng en bizar? Het wegennet en de kwaliteit er van is in Nederland vaak nog beter gergeld ook dan in menig ander Europees land.


De afstanden binnen NL zijn betrekkelijk klein en de verkeersdruk ligt aanzienlijk hoger dan elders. Om een peage te vergelijken met de A6?
Wat een K.... traject is dat overigens geworden en de invoering van de 130 heeft daar zeker niet in positieve zin aan bijgedragen, ooit reed je van Amsterdam tot aan Joure constant 120 zonder de rem aan te hoeven tippen en was het het fijnste traject van het land, nu kost het je een setje remschijven als je meerijdt in het treintje.

Veel leaserijders worden niet geconfronteerd met de kosten die hun rijgedrag meebrengt, ik denk dat de doorstroming aanzienlijk zou verbeteren als dat wel het geval zou zijn.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.


Vorige

Keer terug naar Off topic

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron