Het is nu wo 15 mei 2024, 07:37


Issue met de dealer

Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

japio

Harde kern

  • Berichten: 3504
  • Geregistreerd: do 06 dec 2012, 23:50
  • Woonplaats: Mijdrecht
  • km-stand: 125250
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Re: Issue met de dealer

Berichtza 16 nov 2013, 22:53

Van Vliet in Woerden heeft een dikke pluim verdiend, ik had de auto weggebracht voor een laadstoring en wat ander garantie gerommel en terloops de vraag gesteld als ze tijd en gelegenheid hadden om er gelijk de winterbanden onder te zetten.
De auto was bij het afhalen opgeladen, stond op de winterbanden en vanmorgen zwiepte mijn laadklepje open zoals ie nog nooit gedaan had, hebben ze op eigen initiatief ook het haperende laadklepje aangepast :thumbup:
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.


Offline

fam_h

Vaste klant

  • Berichten: 245
  • Geregistreerd: zo 10 jun 2012, 23:31
  • km-stand: 150000
  • Lifetime: 27
  • Auto: Ampera-e

Re: Issue met de dealer

Berichtma 18 nov 2013, 12:12

Dat bedoel ik, dan overtreft zo'n dealer toch je verwachtingen.

Mijn laadklepje hapert ook. Was ik dus vergeten te melden......en dus niets aan gedaan......maar als je weet dat dat een voorkomend issue is controleer je dat toch.

Van het weekend zelf maar met Teflon ingesmeerd. Nu doet ie het weer goed.


Offline
Avatar gebruiker

Morgoth

Harde kern

  • Berichten: 799
  • Geregistreerd: ma 25 jun 2012, 16:25
  • Woonplaats: Eschebrügge (D)
  • km-stand: 186000
  • Lifetime: 49
  • Auto: Ampera

Re: Issue met de dealer

Berichtma 18 nov 2013, 18:46

Voor zolang het duurt. Ik heb er wel een hele bus in gespoten maar na een week hapert hij weer. Nu maar aan laten passen.
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.

Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.


Offline

fam_h

Vaste klant

  • Berichten: 245
  • Geregistreerd: zo 10 jun 2012, 23:31
  • km-stand: 150000
  • Lifetime: 27
  • Auto: Ampera-e

Re: Issue met de dealer

Berichtvr 13 dec 2013, 17:20

De dealer waar ik een issue mee gehad heb (Nieuwkoop Waalwijk) heeft het wat mij betreft helemaal goed gemaakt.
Vandaag is de nieuwe DAB+ module geplaatst.

Bij ontvangst werd ik al aangesproken met mijn naam.
Bij ophalen werd er uitleg gegeven op welke wijze het electraklepje was gerepareerd. En er werd gewaarschuwd dat het nog wel eens kon gaan voorkomen maar dat ik dan gewoon hiervoor langs kon komen.
Ik keek naar buiten en daar stond de Volt gewassen te blinken. Sjonge wat is het toch een mooie auto.
Toen ik de auto aanzette stond de range tot mijn verbazing veel hoger dan wat die normaal bij deze temperatuur staat (48 vs 61km). Geen idee hoe ze dat gedaan hebben maar het gaf een erg goed gevoel.

Wat een verschil met de vorige keer.

Alleen die leenwagen lol. Die Toledo is echt niet mijn type wagen. Ik had er moeite mee om er vloeiend mee te rijden. Ben ik dan al zo ge-/verwend door de Volt.........


Vorige

Keer terug naar Off topic

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast