Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
Plaats een reactie

Re: Mercedes C350 plugin hybrid

za 14 feb 2015, 11:47

dat klopt wel ja
en waren de plugins toen nog gericht op zuinig rijden nu worden er scheur monsters van gemaakt.
waar je in de advertentie letterlijk niks meer leest over hoever je eigenlijk in EV kan rijden mar wel 300pk en 400nm.

maar er is natuurlijk wel vooruitgang als het gaat om die functie in de navigatie
maar eigelijk hadden we dat al gehad moeten hebben want het is iets wat in een 2007 auto meer dan al mogelijk was geweest

Re: Mercedes C350 plugin hybrid

vr 20 feb 2015, 12:52

Jeffrey Baljet schreef:YES, kogel is door de kerk. Mercedes C350 Plugin Hybrid is besteld, wordt geleverd in december. Dus nog tot december in mijn fijne Ampera rijden en dan :wave: :wave: :wave:

Na bijna 4 jaar bijtellings vrij te hebben gereden, toch nog op de valreep een 7% auto kunnen regelen voor 01-01-2016 :clap: :clap: :clap:


Gefeliciteerd!
Laatst bijgewerkt door Guinness op vr 05 feb 2016, 17:03, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Mercedes C350 plugin hybrid

vr 20 feb 2015, 17:19

ieder zo zijn smaak

ik vind het dashboard nou niet zo bevallen.
en ik wil niet graag terug naar analoge snelheids meters e.d.
en waarom nog een toerenteller?
Afbeelding


lokatie laad plug vind ik is niet echt over nagedacht
Afbeelding


ziet er van buiten verder wel mooi uit
maar niet iets waar ik waarde aan hecht.
Laatst bijgewerkt door gl640 op vr 20 feb 2015, 17:22, in totaal 2 keer bewerkt.

Re: Mercedes C350 plugin hybrid

vr 20 feb 2015, 17:20

Mooie auto maar heb nu 0 euro bijtelling en dat is me meer waard dan een benz :D

Re: Mercedes C350 plugin hybrid

vr 20 feb 2015, 17:39

Riconl schreef:Mooie auto maar heb nu 0 euro bijtelling en dat is me meer waard dan een benz :D


Ja heb ik ook nog die 0%. Eind van dit jaar 4 jaar, en max 5 jaar. Als ik het voor elkaar zou krijgen bij de leasemaatschappij om hem langer te leasen, zou ik nog eind van 2016 een andere wagen moeten. En dus in de nieuwe bijtellingsregels ga vallen. Ik heb het uit zitten rekenen, en dan ben ik toch echt een heel stuk duurder uit als ik nu nog eind van dit jaar een 7% auto kan leasen, en wat voor een!

Ik heb in de C350 gereden, en het is echt een TOPWAGEN. De C350 Plugin zal er niet ver vandaan zitten. De Ampera stelt bij deze wagen echt ineens niets meer voor....terwijl ik er altijd met zeer veel plezier mee heb gereden , en nog steeds......

Re: Mercedes C350 plugin hybrid

vr 20 feb 2015, 19:35

ik moet die plugin eens gaan rijden :lol:

trouwens denk dat die toch wel heel anders zal rijden dan de gewone c350

andere transmissie ander ( vooral geen ) geluid

Re: Mercedes C350 plugin hybrid

ma 23 feb 2015, 00:40

Ach die bijtellings regelingen worden elk jaar weer anders dus wie weet in 2016 wel weer mooie 0% regeling :lol:
Wie zal het weten....

En wat kost zo'n benz? 7% bijtelling is dan ook aardig wat denk ik.

Ik mag nog tot halverwege 2018 genieten van mijn 0% en wie weet wat voor regelingen er dan weer zijn.

Re: Mercedes C350 plugin hybrid

ma 23 feb 2015, 13:48

Riconl schreef:Ach die bijtellings regelingen worden elk jaar weer anders dus wie weet in 2016 wel weer mooie 0% regeling :lol:
Wie zal het weten....

En wat kost zo'n benz? 7% bijtelling is dan ook aardig wat denk ik.

Ik mag nog tot halverwege 2018 genieten van mijn 0% en wie weet wat voor regelingen er dan weer zijn.


Inderdaad, die bijtellingsregeling zal wel weer veranderen, maar NL kennende wordt dat nooit goedkoper. Daarnaast loopt mijn lease af eind november, en moet de wagen terug naar de leasemaatschappij.

Dus de beste keuze voor mij is dan nog voor 01-01-2016 een 7% wagen te nemen en de Mercedes leek me dan ook de beste keuze :thumbup: :clap:

De Ampera heb ik idd bijtellingsvrij, dat was een leuke bijkomstigheid. Echter vindt ik het niet erg om bijtelling te betalen, als het maar niet teveel is. Veel meer dan 200,- per maand vindt ik te duur. Dus met mijn keuze kan ik in ieder geval weer 4 jaar voorruit. En zeg nou eerlijk: 7% voor zo'n wagen is toch eigenlijk een lachertje?? 8-) :) 8-)

Re: Mercedes C350 plugin hybrid

ma 23 feb 2015, 18:29

nou eigenlijk is 7% belachelijk
je baas betaald jou auto en jij gebruikt hem voor werk.
dan ook nog even belasting betalen omdat ik een auto van de zaak heb.. dacht het niet.
en als ik hem prive gebruik waardoor mijn baas meer afschrijft op de auto is de beslissing van de baas ( die de auto helemaal betaald ) en mij of dat mag.

ben het nooit eens geweest mbt bijtelling van leaserijders.

Re: Mercedes C350 plugin hybrid

ma 23 feb 2015, 23:57

gl640 schreef:ben het nooit eens geweest mbt bijtelling van leaserijders.


Mijn baas wil best een huis voor mij kopen, en ook een boot en daar mag ik gebruik van maken want het is zonde om de boel ongebruikt te laten. Natuurlijk ga ik daar geen bijtelling voor betalen want de baas heeft het gekocht.
Plaats een reactie