wo 30 sep 2015, 06:39
Alex schreef:NeufegliseThierry schreef:Immers: kwestie van nieuwe software en auto draait gewoon conform specs alleen zal 'ie meer uitstoten. Maar dan niet omdat 'ie niet aan de voorwaarden voldoet maar omdat de praktijk afwijkt van de testcyclus
Dan wordt de auto aan de hand van een nieuwe test opnieuw fiscaal ingeschaald. Nou ja, alles gaat toch bijna naar de bovenste schijf qua bijtelling.
Nee, fiscale bijtelling blijft hetzelfde (los van dat de minister dat al aangegeven heeft), want de software wordt in een permanente stand gezet waarbij die aan de testcyclus voldoet i.p.v. de testcyclus herkent en dan in een aparte test stand gaat. Enige wat ik me afvraag is of dat misschien ten koste gaat vaan wat vermogen & drivability, maar dat zullen we snel genoeg vernemen.
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)