japio schreef:De kans dat een vloeistofkoeling problemen krijgt is levensgroot; een groot deel van 'ons' heeft al eens meegemaakt niet kunnen laden vanwege een te laag vloeistofniveau. Lekkages, kapotte pompen, steenslag in de koeler, defecte sensoren gelukkig hebben we 8 jaar garantie op deze rommel...
KISS, een batterij met een eenvoudige meting en dan af en toe even iets rustiger aan heeft mijn voorkeur.
ben niet zo te spreken over de kwaliteit van de autos van GM ( inmiddels ) maar ik blijf wel objectief vind ik
een laag nivo kan altijd gebeuren en daarvoor kan je hem ook bij vullen
een sensor kan altijd stuk gaan en als je zoveel steenslag hebt en kapotte pompen? kan het zijn dat de auto ook beetje stevig aan de tand word gevoeld? als je er heeeeeel rustig mee rijd valt het mogelijk wel mee
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.