Switch to full style
Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
Plaats een reactie

Model 3

do 31 maart 2016, 11:41

Reservering voor de Model 3 is gedaan! 'k Was nummer 7 vanmogen bij de Tesla Store in Rotterdam.

Aankomende nacht de presentatie van het prototype. 't Is nog maar de vraag of het uiteindelijke model er op gaat lijken want het schijnt dat er meerdere prototypen ontwikkeld zijn en er wordt er maar 1 getoond morgen. Dit kan de pret echter niet drukken :mrgreen:

Re: Model 3

do 31 maart 2016, 12:06

En als je hem uiteindelijk toch niet wil krijg je dan je inschrijf geld terug?
Model 3 lijkt me ook een mooie opvolger maar verwacht hem niet eerder dan 2019 in NL en tot die tijd komen er ook nog andere autos op de markt.
Ook de prijs is nog onduidelijk dus straks wordt hij toch nog te prijzig en wil je hem niet....krijg je dan je geld terug?

Re: Model 3

do 31 maart 2016, 12:09

Riconl schreef:En als je hem uiteindelijk toch niet wil krijg je dan je inschrijf geld terug?
Model 3 lijkt me ook een mooie opvolger maar verwacht hem niet eerder dan 2019 in NL en tot die tijd komen er ook nog andere autos op de markt.
Ook de prijs is nog onduidelijk dus straks wordt hij toch nog te prijzig en wil je hem niet....krijg je dan je geld terug?

Je krijgt je 1.000,- terug als je dit wenst tenzij :
- Tesla failliet gaat
- Je uiteindelijk een auto samen stelt en bevestigd

Dus mocht je t.z.t. toch geen interesse meer hebben dan kan je je 1.000,- gewoon weer terug krijgen.

Re: Model 3

do 31 maart 2016, 15:09

Wat is het nut van pre-orderen? Toen ik de Volt bestelde, was ook de Ampera uit voorraad leverbaar. Ik kreeg de auto ongeveer gelijk met Ivo, die er ruim een halfjaar op heeft moeten wachten.

En wat te denken van die 10.000 Outlander-rijders die de auto zonder te hebben gereden hebben besteld? Die werden gek van het wachten en de helft in wel ergens ontevreden mee.

Just my two cents.

Re: Model 3

do 31 maart 2016, 15:14

Alex schreef:Wat is het nut van pre-orderen? Toen ik de Volt bestelde, was ook de Ampera uit voorraad leverbaar. Ik kreeg de auto ongeveer gelijk met Ivo, die er ruim een halfjaar op heeft moeten wachten.

En wat te denken van die 10.000 Outlander-rijders die de auto zonder te hebben gereden hebben besteld? Die werden gek van het wachten en de helft in wel ergens ontevreden mee.

Just my two cents.

Of om bij Tesla te blijven : de Signature model S-en werden gedeeltelijk pas geleverd toen de normale model S-en ook al uitgeleverd werden.

Toch blijft het leuk :mrgreen:

Re: Model 3

do 31 maart 2016, 22:49

Unit106 schreef:Reservering voor de Model 3 is gedaan! 'k Was nummer 7 vanmogen bij de Tesla Store in Rotterdam.

Aankomende nacht de presentatie van het prototype. 't Is nog maar de vraag of het uiteindelijke model er op gaat lijken want het schijnt dat er meerdere prototypen ontwikkeld zijn en er wordt er maar 1 getoond morgen. Dit kan de pret echter niet drukken :mrgreen:


Made in the US maar denk wel een betere keuze :thumbup:

Re: Model 3

vr 01 apr 2016, 19:07

En de eerste tarieven voor private lease zijn al bekend. http://www.mijndomeinauto.nl/showroom/a ... la-model-3

Re: Model 3

vr 01 apr 2016, 20:16

Alex schreef:Wat is het nut van pre-orderen? Toen ik de Volt bestelde, was ook de Ampera uit voorraad leverbaar. Ik kreeg de auto ongeveer gelijk met Ivo, die er ruim een halfjaar op heeft moeten wachten.

En wat te denken van die 10.000 Outlander-rijders die de auto zonder te hebben gereden hebben besteld? Die werden gek van het wachten en de helft in wel ergens ontevreden mee.

Just my two cents.


Pre-orderen heb ik niet gedaan. Ik heb "gewoon" besteld, via de leaseboer. Er was ook een "e-pionier" mogelijkheid bij de Ampera, maar dat was nog eerder (eind 2010 volgens mij).

Re: Model 3

zo 03 apr 2016, 01:59

Al meer dan 253.000 reserveringen. Als alles volgens planning verloopt en elke reservering ook daadwerkelijk tot een bestelling wordt omgezet zijn de leveringen van 2017 tm 2019 al uit verkocht. :silent:

Afbeelding

Re: Model 3

ma 04 apr 2016, 14:09

Blijkbaar is het geen liftback maar heb je zo'n kleine kofferklep.
Das voor mij wel een groot minpunt.
Levering hier zal wel pas in 2020 beginnen want eerste 200.000 gaan toch naar USA.

Hoop dat er nog andere EV's komen met goede range
Plaats een reactie