di 07 maart 2017, 12:25
japio schreef:Een auto onder licentie wegzetten is deel één, maar zie als kleine man over een jaar of 6 nog een onderdeel te pakken te krijgen wat hier niet courant is.
Tesla staat na dit nieuws met 3-2 voor.
di 07 maart 2017, 12:41
wo 08 maart 2017, 12:32
volt-NL schreef:japio schreef:Een auto onder licentie wegzetten is deel één, maar zie als kleine man over een jaar of 6 nog een onderdeel te pakken te krijgen wat hier niet courant is.
Tesla staat na dit nieuws met 3-2 voor.
Voor een lease rijder maakt dat niet uit, meeste contracten zijn toch korter dan 5 jaar.
Misschien komt Chevy wel terug naar Europa en kunnen we straks een Bolt-EV of Volt-2017 rijden? Dat zou mooi zijn.
wo 08 maart 2017, 14:43
wo 08 maart 2017, 15:03
Welke auto is qua bijtelling nu wel interessant???japio schreef:Met een lifetime van 47 begrijp ik dat wel maar is die auto nog wel interessant gelet op de huidige bijtelling?
wo 08 maart 2017, 18:13
wo 08 maart 2017, 20:29
Vision schreef:ik moet nog zien dat Peugeot ook de elektrische varianten zal gaan produceren. weelicht dat dus de enige alternatieve overstap dan VW eGolf wordt?
wo 08 maart 2017, 20:31
volt-NL schreef:japio schreef:Een auto onder licentie wegzetten is deel één, maar zie als kleine man over een jaar of 6 nog een onderdeel te pakken te krijgen wat hier niet courant is.
Tesla staat na dit nieuws met 3-2 voor.
Voor een lease rijder maakt dat niet uit, meeste contracten zijn toch korter dan 5 jaar.
Misschien komt Chevy wel terug naar Europa en kunnen we straks een Bolt-EV of Volt-2017 rijden? Dat zou mooi zijn.
do 09 maart 2017, 00:49
di 14 maart 2017, 16:48