Het is nu do 28 maart 2024, 10:21


Tesla Model X

Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

Kat9

Sponsor

  • Berichten: 307
  • Geregistreerd: do 22 maart 2012, 23:16
  • Woonplaats: Ochten
  • km-stand: 150000
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Tesla Model X

Berichtma 29 mei 2017, 12:38

Na 5 jaar met heeeeel veeeel plezier in mijn Opel Ampera te hebben gereden (ruim 170.00km, zonder problemen), afgelopen week de GROTE stap gemaakt naar volledig elektrisch: Ik heb een Tesla Model X aangeschaft. De Ampera blijft gewoon bij ons, wellicht nog zakelijk (oneindig), wellicht zakelijk (tot 01-01-2019) of wellicht privé. Veranderende wetgeving (dank Den Haag :sick: :sick: :thumbdown: ) zorgt voor grote onduidelijkheid, we wachten af. Onze gezinssituatie is nog dusdanig, dat de Model X ons nog goed past. Daarbij mag deze weer een aanhanger trekken, wat eigenlijk wel prettig is. De eerste keus was wit buiten en wit binnen, maar een zeer mooi demomodel heeft me doen besluiten te gaan voor een donker grijs metallic buitenkant, met witte bekleding. Deze beschikt over 22" inch zwarte velgen wat het geheel heel mooi maakt. Zoals gezegd blijft de Ampera gewoon bij ons, dus ook dit forum zal ik blijven bezoeken.

Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!


Offline
Avatar gebruiker

Ivo

Beheerder

  • Berichten: 2684
  • Geregistreerd: di 21 feb 2012, 22:27
  • Woonplaats: Waalwijk
  • km-stand: 171000
  • Lifetime: 41
  • Auto: anders

Re: Tesla Model X

Berichtma 29 mei 2017, 18:16

Het Koen, ik ben erg benieuwd naar de foto's :thumbup:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km


Offline
Avatar gebruiker

japio

Harde kern

  • Berichten: 3504
  • Geregistreerd: do 06 dec 2012, 23:50
  • Woonplaats: Mijdrecht
  • km-stand: 125250
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Re: Tesla Model X

Berichtma 29 mei 2017, 19:00

Afbeelding

Combi X met een vakantieaanhanger stond het afgelopen week op de camping in Bloemendaal
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.


Offline

vosmonique

Newbie

  • Berichten: 9
  • Geregistreerd: vr 09 jul 2021, 18:38
  • km-stand: 121384
  • Lifetime: 35
  • Auto: Ampera

Re: Tesla Model X

Berichtdi 13 jul 2021, 17:46

Ik kan mij voorstellen dat je de keuze maakte om over te stappen naar Tesla. Ik las een artikel, waar Tesla voertuigen het grootste bereik hebben. Ze staan wereldwijd in de top 3. Waar Tesla X nummer 3 inneemt en Opel Ampera nummer 10. Voel je trouwens een duidelijk verschil tijdens rijden? Welke rijdt comfortabeler?


Offline
Avatar gebruiker

Poul

Moderator

  • Berichten: 2061
  • Geregistreerd: vr 18 mei 2012, 21:15
  • Woonplaats: Rotterdam
  • km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Re: Tesla Model X

Berichtwo 14 jul 2021, 00:09

vosmonique schreef:Ik kan mij voorstellen dat je de keuze maakte om over te stappen naar Tesla. Ik las een artikel, waar Tesla voertuigen het grootste bereik hebben. Ze staan wereldwijd in de top 3. Waar Tesla X nummer 3 inneemt en Opel Ampera nummer 10. Voel je trouwens een duidelijk verschil tijdens rijden? Welke rijdt comfortabeler?

Na zijn overstap naar Tesla in 2017 is japio al ongeveer een jaar niet meer op dit forum geweest. Ik denk dat hij je bericht niet (snel) zal lezen. Misschien kun je hem beter een PB sturen.

Groeten,
Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)


Offline
Avatar gebruiker

HenryAmpera

Harde kern

  • Berichten: 1135
  • Geregistreerd: vr 23 jan 2015, 10:21
  • Woonplaats: Deventer
  • km-stand: 200250
  • Lifetime: 22
  • Auto: Ampera

Re: Tesla Model X

Berichtdo 15 jul 2021, 10:47

Poul schreef:
vosmonique schreef:Ik kan mij voorstellen dat je de keuze maakte om over te stappen naar Tesla. Ik las een artikel, waar Tesla voertuigen het grootste bereik hebben. Ze staan wereldwijd in de top 3. Waar Tesla X nummer 3 inneemt en Opel Ampera nummer 10. Voel je trouwens een duidelijk verschil tijdens rijden? Welke rijdt comfortabeler?

Na zijn overstap naar Tesla in 2017 is japio al ongeveer een jaar niet meer op dit forum geweest. Ik denk dat hij je bericht niet (snel) zal lezen. Misschien kun je hem beter een PB sturen.

Groeten,
Poul

Koen is overgestapt naar een Tesla Model X, maar was laatste x online 8 Juli 2021... Dus spiekt af en toe wel mee. ;)


Offline

vosmonique

Newbie

  • Berichten: 9
  • Geregistreerd: vr 09 jul 2021, 18:38
  • km-stand: 121384
  • Lifetime: 35
  • Auto: Ampera

Re: Tesla Model X

Berichtvr 23 jul 2021, 17:49

Poul schreef:
vosmonique schreef:Ik kan mij voorstellen dat je de keuze maakte om over te stappen naar Tesla. Ik las een artikel, waar Tesla voertuigen het grootste bereik hebben. Ze staan wereldwijd in de top 3. Waar Tesla X nummer 3 inneemt en Opel Ampera nummer 10. Voel je trouwens een duidelijk verschil tijdens rijden? Welke rijdt comfortabeler?

Na zijn overstap naar Tesla in 2017 is japio al ongeveer een jaar niet meer op dit forum geweest. Ik denk dat hij je bericht niet (snel) zal lezen. Misschien kun je hem beter een PB sturen.

Groeten,
Poul


Hey Poul,
Bedankt voor de melding. Ik zal hem een PB sturen. Niet eens opgelet dat hij weinig op de forum komt.
Lief dat je mij even een op de hoogte stelde :)


Offline
Avatar gebruiker

Poul

Moderator

  • Berichten: 2061
  • Geregistreerd: vr 18 mei 2012, 21:15
  • Woonplaats: Rotterdam
  • km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Re: Tesla Model X

Berichtza 24 jul 2021, 00:13

vosmonique schreef:
Poul schreef:
vosmonique schreef:Ik kan mij voorstellen dat je de keuze maakte om over te stappen naar Tesla. Ik las een artikel, waar Tesla voertuigen het grootste bereik hebben. Ze staan wereldwijd in de top 3. Waar Tesla X nummer 3 inneemt en Opel Ampera nummer 10. Voel je trouwens een duidelijk verschil tijdens rijden? Welke rijdt comfortabeler?

Na zijn overstap naar Tesla in 2017 is japio al ongeveer een jaar niet meer op dit forum geweest. Ik denk dat hij je bericht niet (snel) zal lezen. Misschien kun je hem beter een PB sturen.

Groeten,
Poul


Hey Poul,
Bedankt voor de melding. Ik zal hem een PB sturen. Niet eens opgelet dat hij weinig op de forum komt.
Lief dat je mij even een op de hoogte stelde :)

Graag gedaan. :D

Groeten,
Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)



Keer terug naar Off topic

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten