Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
Plaats een reactie

Re: Gespot! (gem. Bronckhorst)

ma 20 mei 2013, 21:04

Ook in de gemeente Bronckhorst zie je ze steeds vaker:
- 19 mei,ochtend: De Heikamp, Ruurlo (net buiten de gemeente) een blauwe --XXN-
- 20 mei, avond: Bronkhorst dorp, bij de laadpaal, een witte --XSX-

Gespot! Top dag 6 Amperas

di 28 mei 2013, 14:38

Dacht ik dat ik gisteren een top dag had, namelijk 5 Amperas op 1 dag. Vandaag al 6 verschillende Amperas gezien en de dag is nog niet voorbij! 1 witte onderweg, op de High Tech Campus een blauwe, grijze en witte Ampera bij de eerste laadpaal en een witte met reclame bij de andere laadpaal en er reed nog een witte net uit de garage. Alleen tijdens de record poging simultaan laden heb ik er meer gezien ;)

Re: Gespot!

do 13 jun 2013, 13:12

Ik kom er ook enorm veel tegen sinds ik weer via Nederland mijn woon werk verkeer rij.
Gisteren iets van 6 Ampera's gezien én 1 witte Volt! In Enschede zwaaide twee inzittenden zelfs naar me, twee dames. Grappig toch. Deed me denken aan motorrijders die naar elkaar wuiven.

Re: Gespot! (Toldijk)

zo 16 jun 2013, 09:12

Toldijk --XBT- bij de G&F handel Garritsen. Dat is in mijn eigen straat.

Re: Gespot! (Zwarte op A28)

di 18 jun 2013, 08:12

Vanochtend om 7.15u, een zwarte Ampera 43-ZBP-8 op de A28 bij Hoevelaken.

Re: Gespot!

vr 08 nov 2013, 23:39

Wie reed er vanmiddag met een grijze Ampera op de A28 tussen Meppel en Hoogeveen? Wat me opviel is dat alle verlichting uit was. Ook de led verlichting voor. Dat kan toch helemaal niet?

Re: Gespot!

za 09 nov 2013, 00:34

Morgoth schreef:Wie reed er vanmiddag met een grijze Ampera op de A28 tussen Meppel en Hoogeveen? Wat me opviel is dat alle verlichting uit was. Ook de led verlichting voor. Dat kan toch helemaal niet?

Duidelijk nog geen BCM-update gehad.

Re: Gespot!

do 26 dec 2013, 23:10

Vanmiddag in de file op A1 richting Amersfoort een aantal Ampera's en Volts tegen gekomen in allerlei kleuren (lichtgrijs, Viridian Joule (niet Alex), rood, wit, zwart). Deze auto's beginnen onderhand tot het normale snelwegbeeld te horen. Wel allemaal rustige rijders :thumbup: .
En afgelopen maandag heb ik bij een zakenrelatie thuis aan zijn Lolo kunnen laden. We kwamen tot de ontdekking dat we allebei een Ampera reden :lol: .

Groeten,
Poul

Re: Gespot!

vr 27 dec 2013, 18:03

vanacht een grijze Ampera in de vluchtstrook op de A10 noord buitenring. Ik moest er toevallig af, ff getankt en toen rondje gereden om te kijken of ik hulp kon bieden maar op dat moment stond er al hulp bij dus door gereden.

Re: Gespot!

za 28 dec 2013, 17:10

Tjonge het is inmiddels geen zeldzaamheid meer een Volt of Ampera....
Zojuist een rondje door mn woonplaats Hoofddorp gefietst en 1 zilverkleurige ampera XHH op de Paxlaan en een lithium witte ZNH op de Haya van Somerensingel gespot....
Het leuke is dat je op de fiets ook zelf het verschil in (geen)geluid goed kan horen... :lol:
Plaats een reactie