Het is nu vr 29 maart 2024, 07:49


Opel Ampera & Chevrolet Event 2012 +Wereld Record poging

Verzameling van roadshows, meetings, beurzen etc.
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Opel Ampera & Chevrolet Event 2012 +Wereld Record poging

Berichtzo 14 okt 2012, 12:32

djb schreef:Sorry, ik was de 60ste(Belg) en dus te laat. Volgende keer ga ik zeker proberen op tijd te zijn want ik vond het een geweldige belevenis(en ook de kids vonden het "keicool") en zeker voor herhaling vatbaar! Veel ervaringen uitgewisseld en veel interressante info gekregen. Tot de volgende keer!
Groeten,
Danny Jansen


Gelukkig hebben we het met zijn allen beter gedaan dan André Kuipers!
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline

gvdw

Newbie

  • Berichten: 27
  • Geregistreerd: zo 05 aug 2012, 15:44
  • km-stand: 650
  • Lifetime: 0
  • Auto: Bolt

Re: Opel Ampera & Chevrolet Event 2012 +Wereld Record poging

Berichtwo 17 okt 2012, 22:56

johnsuntjens schreef:Frank en ik hebben ook nog wat gepost op http://www.facebook.com/OpelAmpera?fref=ts.
Europa kijkt z'n ogen uit wat wij em geflikt hebben. Al 158 likes op de overzicht foto. :thumbup:


Het is weer even geleden maar hier dan toch nog even een reactie op de happening.
Vond het een geslaagd experiment zo met een behoorlijke aantal GM auto's tegelijk aan het infuus! Ook de reactie's onderling waren goed en we zijn weer wat wijzer geworden over het e.a Bijvoorbeeld men vond mijn ingebouwde Xenon voor minder dan 35€ interessant en ik moet nog op pad voor een regensensor :roll: :!:
Op naar nog eens een bijzonder evenement.... Misschien een elektrische toertocht o.i

Hier nog een paar foto's
Hieronder foto genomen in mijn rode ampera, met in het vizier nog een rode ampera( volgens mij van John suntjens)
Afbeelding

Inkomst hal...en wat was het stil met al die rijdende auto's. :roll:
Afbeelding

Overzicht tegelijk laden van 59 auto's
Afbeelding

Hieronder de introductie van de Ampera in oktober 2011 waar we zelf bij waren in Den Bosch (lathouwers opel)
Afbeelding

De 2 testauto's waarvan de rode (zelf nu hebben 8-)
Afbeelding

Onze auto... :thumbup:
Afbeelding

en hebben ook de nieuwe Zafira (FULL options... ;) je betaalt dan wel net zoveel als een Ampera full options! :shh:
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding


Offline
Avatar gebruiker

Kat9

Sponsor

  • Berichten: 307
  • Geregistreerd: do 22 maart 2012, 23:16
  • Woonplaats: Ochten
  • km-stand: 150000
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Re: Opel Ampera & Chevrolet Event 2012 +Wereld Record poging

Berichtdi 04 dec 2012, 08:54

Gelukkig hebben we Venray als lokaties gekozen, anders was het leed helemaal niet te overzien geweest. :D

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/12_december/03/binnenland/verlies-floriade-op-9-miljoen-euro.xml

Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!


Vorige

Keer terug naar Events

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron