Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Plaats een reactie

Re: Wat was/is de levertijd?

di 28 feb 2012, 23:52

Unit106 schreef:
jobongers schreef:dat was afgelopen zaterdag en is nog niet bevestigd.


Huh? :shock: Kijk eens op: http://emodzampera.blogspot.com/


alzheimer light...woordblind.

excuse me.

Re: Wat was/is de levertijd?

wo 29 feb 2012, 08:37

Mijn ampera is besteld half augustus. Volgens dealer zou deze begin februari geleverd gaan worden. Ook ik heb last van de vertraging. Dealer heeft vorige week aangegeven dat in week 9 de auto de aanpassing zou krijgen. Exacte leverdatum nog steeds niet gehoord.

Re: Wat was/is de levertijd?

wo 29 feb 2012, 23:02

Wiljanoomen schreef:Mijn ampera is besteld half augustus. Volgens dealer zou deze begin februari geleverd gaan worden. Ook ik heb last van de vertraging. Dealer heeft vorige week aangegeven dat in week 9 de auto de aanpassing zou krijgen. Exacte leverdatum nog steeds niet gehoord.


Welkom op het forum en hopelijk kun je snel je Ampera rijden :!:

Re: Wat was/is de levertijd?

wo 29 feb 2012, 23:12

Vanmiddag bij de dealer geweest...en er staan tientallen Ampera s geparkeerd...deel terug van modificatie en een deel moet nog opgehaald worden..tevens wordt een groot aantal weer terug verwacht...de mijne zou deze week terug moeten komen......kenteken is er al..en kan dan zsm uitgeleverd worden..ivm e-pionier deelname gaat die met voorrang eruit volgens de dealer.......overigens hebben ze er ruim 300 verkocht alleen bij deze dealer dus....zou dus maar zo nog kunnen deze week.... :) ..mag ook wel...besteld in juli 2011...

Re: Wat was/is de levertijd?

do 01 maart 2012, 15:47

Henri schreef:Vanmiddag bij de dealer geweest...en er staan tientallen Ampera s geparkeerd...deel terug van modificatie en een deel moet nog opgehaald worden..tevens wordt een groot aantal weer terug verwacht...de mijne zou deze week terug moeten komen......kenteken is er al..en kan dan zsm uitgeleverd worden..ivm e-pionier deelname gaat die met voorrang eruit volgens de dealer.......overigens hebben ze er ruim 300 verkocht alleen bij deze dealer dus....zou dus maar zo nog kunnen deze week.... :) ..mag ook wel...besteld in juli 2011...


Henri,

vraagje, welke dealer bedoel je ?

mvg

Ampera34

Re: Wat was/is de levertijd?

do 01 maart 2012, 18:48

Volgens mijn dealer is de hele logistieke afhandeling van de modificatie erg onoverzichtelijk (wat druk ik me toch diplomatiek uit). Mijn Ampera is zoek!? Hij staat niet op een lijst en fysiek is de auto ook niet traceerbaar. De Ampera is 2 weken geleden bij mijn dealer opgehaald om vorige week de modificatie te krijgen. Hij had al terug moeten zijn... Binnen Opel Nederland is men het spoor helemaal bijster. De hoogste baas binnen Opel Nederland wordt nu ingeschakeld, althans volgens mijn dealer. :(
Ik heb aangeboden mijn Ampera maar te ruilen voor een andere (geplande demo-auto?) want ik wil volgende week rijden. Dat gaan ze morgen onderzoeken. Je zult zien dat morgen de trailer met de Ampera's ineens voor de deur staat bij de dealer, nu ik mijn ongeduld met jullie heb gedeeld. Laat maar gebeuren, zou ik zeggen. ;)

Re: Wat was/is de levertijd?

do 01 maart 2012, 20:02

Ampera1 schreef:Volgens mijn dealer is de hele logistieke afhandeling van de modificatie erg onoverzichtelijk (wat druk ik me toch diplomatiek uit). Mijn Ampera is zoek!? Hij staat niet op een lijst en fysiek is de auto ook niet traceerbaar. De Ampera is 2 weken geleden bij mijn dealer opgehaald om vorige week de modificatie te krijgen. Hij had al terug moeten zijn... Binnen Opel Nederland is men het spoor helemaal bijster. De hoogste baas binnen Opel Nederland wordt nu ingeschakeld, althans volgens mijn dealer. :(
Ik heb aangeboden mijn Ampera maar te ruilen voor een andere (geplande demo-auto?) want ik wil volgende week rijden. Dat gaan ze morgen onderzoeken. Je zult zien dat morgen de trailer met de Ampera's ineens voor de deur staat bij de dealer, nu ik mijn ongeduld met jullie heb gedeeld. Laat maar gebeuren, zou ik zeggen. ;)


Nou gefeliciteerd, bij mij hetzelfde verhaal :cry: om te janken, écht waar, ik ben zo enorm teleurgesteld in Opel :oops:
Zelden zo een armetierig gestuntel meegemaakt, niemand die wat weet, niemand die verantwoording neemt..een drama dat is het. Mijn omgeving neemt mij sinds eind december al niet meer serieus, ik wordt nog net niet belachelijk gemaakt met mijn "Opeltje"...iedereen vraagt steeds maar "weet je al wanneer je nou je nieuwe auto krijgt?" en vervolgens barsten ze in lachen uit...niet leuk meer. Terwijl ik Ampera pionier ben sinds eind november 2010 !!!. Er werden een hoop (loze...) beloftes gedaan, voorkeurbehandeling...snelle levering...blablabla....
Eind februari zou die van mij afgeleverd worden, is al 2 weken weg, opgehaald en sindsdien compleet zenderstilte.... :cry:

Re: Wat was/is de levertijd?

do 01 maart 2012, 20:31

Opel Webcare; kom er maar in, zou ik zou zeggen :roll:

Re: Wat was/is de levertijd?

do 01 maart 2012, 20:37

Ivo schreef:Opel Webcare; kom er maar in, zou ik zou zeggen :roll:

Ivo, even bellen naar 0800-1410 en vragen naar Pim van Zuilen. Hij is de Ampera man binnen Opel. Zijn aanwezigheid hier op het forum zou geen kwaad kunnen.

Re: Wat was/is de levertijd?

do 01 maart 2012, 20:43

Unit106 schreef:
Ivo schreef:Opel Webcare; kom er maar in, zou ik zou zeggen :roll:

Ivo, even bellen naar 0800-1410 en vragen naar Pim van Zuilen. Hij is de Ampera man binnen Opel. Zijn aanwezigheid hier op het forum zou geen kwaad kunnen.


http://www.facebook.com/opelnederland?sk=wall :geek: dit is 2012, bellen is zo 1876 :roll: ;)

Ik hoop dat Opel inziet dat ze gratis goede feedback krijgen hier en elders op het interwebzzzz 8-)
Plaats een reactie