ralph1978 schreef:Jack schreef: Natuurlijk krijg je mankementen met een nieuw systeem. Kinderziektes zitten er nu eenmaal in bij een nieuwe techniek. Dat wist ik al voordat ik hem kocht. En dat hij niet Super zuinig zou zijn had ik mij ook al ingecalculeerd. Of heb je deze auto privé gekocht? Dat is natuurlijk niet slim. Kortingen worden trouwens altijd op auto's gegeven bij de onderhandeling vooral in de crisis.
is een oude post maar wil hier toch nog even op reageren.
vind het persoonlijk onzin om te zeggen dat omdat het om "nieuwe" techniek gaat je kon weten dat er kinderziektes zijn.
kan me niet herinneren dat dit het geval was bij de Toyota prius, deze 2000 exemplaren rijden nu 14 jaar later nog vrolijk rond soms nog zelfs met de originele accu ( 1997 introductie maar dat was niet wereldwijd ).
de hele lijst van kinderziektes navigatie die uitvalt, keyless entry die niet werkt en noem maar op, allemaal dingen die niks te maken hebben met het feit dat het een REV is maar techniek die al jaren word toegepast in auto's.
dat men dan ook nog een simple 1.4 motor erin heeft gegooid en niet een atkinson cycli ( is efficiënter ) of anders wel een zuiniger examplaar ( klein dieseltje of kleinere turbo motor ) vind ik niet goed.
en volgens mij waren en zijn er geen kinderziektes bij de Electro motor en aandrijving die werken goed waar men wel kan spreken van nieuwe techniek.
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.