Switch to full style
Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Plaats een reactie

Plasti dip

za 12 okt 2013, 19:45

Ik wilde graag mijn logo en voorkant zwart spuiten of wrappen maar ben toen met plasti dip aan de gang gegaan.
Voordeel van plasti dip is dat het gewoon te verwijderen is en makkelijk zelf aan te brengen is.
Zie hier het resultaat.

Het is de eerste keer dat ik een foto plaats, dus heb geen idee of het werkt.


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ivo op za 12 okt 2013, 20:03, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Img tags goed gezet

Re: Plasti dip

za 12 okt 2013, 19:55

Niet dus......weet niet wat ik fout doe......maak direct link/knip en plak maar doet niets

Re: Plasti dip

za 12 okt 2013, 19:59

Sahaja schreef:Ik wilde graag mijn logo en voorkant zwart spuiten of wrappen maar ben toen met plasti dip aan de gang gegaan.
Voordeel van plasti dip is dat het gewoon te verwijderen is en makkelijk zelf aan te brengen is.
Zie hier het resultaat.

Het is de eerste keer dat ik een foto plaats, dus heb geen idee of het werkt.


[img][http://i.imgur.com/zknmLWy.jpg/img]

Volgens mij moet er een [ vóór /img]. Je kunt in Imgur gewoon de hele link voor BBcode genereren en in zijn geheel in je post plakken. Als je even op "voorbeeld" klikt, voordat je op "bevestig" klikt, zie je een voorbeeld van je bericht voordat het is geplaatst. Later kun je je bericht ook wijzigen.

Re: Plasti dip

za 12 okt 2013, 20:22

Thanks. Ik zag ook dat ik mijn gegevens op privé had staan in plaats van public.

Re: Plasti dip

za 12 okt 2013, 20:27

Afbeelding

Re: Plasti dip

za 12 okt 2013, 20:28

Gelukt.....

Re: Plasti dip

za 12 okt 2013, 20:40

Vraagje, heb je er echt zoveel water bij nodig :lol: Voor mij spul om te onthouden, het ziet er op jouw logo erg netjes uit!

Re: Plasti dip

za 12 okt 2013, 23:09

Ja, het zijn gelukkig geen druipers.....ga ook proberen de bumpers en skirts te spuiten.

Re: Plasti dip

vr 18 okt 2013, 22:20

Errug mooi die grille. Dat vind ik namelijk het lelijkste deel aan de Volt. Maar in het zwart is super mooi!

Re: Plasti dip

vr 25 okt 2013, 13:44

Lijkt erg netjes. Welke plastidip heb je dat gedaan? Alleen de standaard mat zwart of later ook met de gloss?
En heb je de grille gedemonteerd of de rest gewoon afgeplakt ivm spuitnevel?
Plaats een reactie