Hanzzzz schreef:Probleem ligt bij Opel of GM zo je wilt. Echter door ontwikkeling om de vorosprong te behouden belijft uit.
Als ze er een accu instoppen met een twee maal zo grote capaciteit en de carroserie van de Zafira er op en snelladen ondersteunen hebben ze weer een killer.
Dus eigenlijk zeg jij dat de Ampera een te kleine auto is want je zou een Zafira versie willen hebben. Een grotere accu en snel lader zou inderdaad mooi zijn, maar de Volvo V60 plugin en de Outlander PHEV hebben beide een kleinere accu dan de Ampera/Volt nu. En deze 2 verkopen veel beter dan de Ampera/Volt.
Zelfs de VW Golf GTE (plug-in versie) verkoopt beter dan de Ampera. Een Golf is ook niet echt groot, toch? Misschien is Opel niet het juiste merk voor een relatief dure plug-in auto? Of zou een Insignia sports tourer met de nieuwe generatie 2 Voltec motor(s) beter passen? Dit duurdere segment kan misschien betere tegen de extra kosten van een plugin + accus.