Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Plaats een reactie

Re: Prijzen 2e hands

wo 02 sep 2015, 14:28

€ 16.988,- zonder de 2000,-

Re: Prijzen 2e hands

wo 02 sep 2015, 15:12

Het loopt straks storm bij de dealert met Ampera inruilers??? :mrgreen: :mrgreen: :silent: :silent:

Re: Prijzen 2e hands

wo 02 sep 2015, 16:02

€ 16.243 voor de Volt met bijna een ton. Zou er een bodem in de prijzenpot zitten?

Re: Prijzen 2e hands

wo 02 sep 2015, 22:34

Het is mij niet duidelijk of deze bedragen incl of excl btw zijn. Het lijkt erop dat de nieuwprijs die hij bij mijn kenteken opgeeft excl btw is (ik heb zakelijk gekocht). Het zou dan dus vreemd zijn dat de prijs nu incl btw zou zijn.

Groeten,
Poul

Re: Prijzen 2e hands

wo 02 sep 2015, 23:04

Bedragen zijn in BTW.

Zou ook vreemd zijn aangezien de Autotelex waarde zoals door Opel gegenereerd enkel gebaseerd is op kenteken en km stand en aan de hand van het kenteken niet zonder meer achterhaald kan worden of het om een BTW of marge auto gaat.

Re: Prijzen 2e hands

do 03 sep 2015, 07:40

NeufegliseThierry schreef:aan de hand van het kenteken niet zonder meer achterhaald kan worden of het om een BTW of marge auto gaat.


Zakelijk/ particulier is bij het RDW een standaard veld, het zou fatsoenlijker zijn om beide bedragen te tonen of de invuller een extra vinkje te laten zetten.
Maar goed, daar hebben deze jongens geen enkel belang bij.

Re: Prijzen 2e hands

do 03 sep 2015, 08:07

Een auto die als "particulier" staat geregistreerd kan ook een BTW-auto zijn. Mijn auto staat op mijn eigen naam, maar via de eenmanszaak krijg ik toch echt de BTW terug. Als eenmanszaak kun je de auto niet op naam van bedrijf zetten.

Re: Prijzen 2e hands

do 03 sep 2015, 18:56

zouden ze de ampera ruilen tegen een nieuwe ampera ? :P

Re: Prijzen 2e hands

do 03 sep 2015, 21:17

Denk het niet, maar gezien 't gegeven dat nieuwe Ampera's met leer voor rond de 33.000 euro aangeboden worden denk ik dat als je ECHT overtuigd bent van de kwaliteiten van de auto goede zaken kunt doen bij de dealer met inruil.

Re: Prijzen 2e hands

vr 04 sep 2015, 16:50

overtuigd bent van de kwaliteiten hahah
nee maar wil wel ev rijden met range extender
Plaats een reactie