opeltwan schreef:Wat zou ik graag zien dat de beschikbare capaciteit wat omhoog wordt gesteld zeg. Naar 12, 13 of zo.
Maar goed, daar is al eerder het nodige over gezegd en geschreven.
Anders ik wel, mijn dagelijkse rit is 59.6 km s'ochtends (s'middags 63.3 km) waarvan zo'n 54 km snelweg, zomers met 100 km/h (met de drukte is veel harder ook niet echt mogelijk) gemiddeld geen enkel probleem maar het hele stuk in de vakantietijd met 120 km/h op de cruisecontrol red ik dan weer net niet.....
In de winter nog niet gereden (rijd pas Ampera vanaf midden februari), maar merk wel dat het steeds krapper word met de dalende temperaturen. (en dan heb ik eigenlijk de kachel nog niet echt gebruikt....)
Had liever een bruikbare capaciteit gehad van 75 tot 80 % i.p.v. de huidige +/-62 %.
Ik had begrepen dat ze de (bruikbare) capaciteit bij de Leaf na verloop van tijd wel vergroot hadden??
(niet dat GM dat bij de huidige Volt/Ampera zal doen, aangezien die liever ziet dat men overstapt naar de nieuwe Volt 2, maar wij hebben die keuze helaas(?) niet...)
Maar goed, we wijken af van het topic.