Het is nu vr 29 maart 2024, 13:11


Ampera is vervangen

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
  • Auteur
  • Bericht
Offline

aawevers

Newbie

  • Berichten: 31
  • Geregistreerd: zo 04 nov 2012, 12:57
  • Woonplaats: Hoorn
  • km-stand: 67500
  • Lifetime: 15
  • Auto: Ampera

Ampera is vervangen

Berichtza 09 sep 2017, 12:26

Hi allemaal,

Na bijna 5 jaar tot volle tevredenheid in mijn Ampera gereden te hebben, was gisteren het moment om afscheid te nemen van deze auto. Voor wat betreft de kilometers had ik nog vele jaren met deze auto kunnen doorrijden, maar belasting technisch moest er voor november dit jaar een andere auto komen.

De Ampera (90ZJB5) gaat terug naar LeasePlan dus als er nog liefhebbers zijn voor een hele goede Ampera met weinig kilometers (< 70000) moeten die snel schakelen met LP. Gemiddeld verbruik over al de jaren is 1.5ltr/100km geworden en dat is iets dat ik met mijn nieuwe auto zeker niet zal gaan halen.

Ik ga de komende 4 jaar/4 maanden verder met mijn nieuwe Mercedes E350e. Deze stond al sinds eind december 2016 op kenteken bij de dealer en had pas 100km op de teller. Dus gewoon een nieuwe auto met nog een aantal jaren bijtellingsvoordeel. Als de eerste kilometers met deze MB een idee geven van deze auto, dan ga ik zeker ook erg veel plezier beleven aan deze auto. Het is een mooie comfortabele en snelle wagen maar ik moet alleen nog wel even studeren op alle techniek die in deze auto is ingebouwd.

Desalniettemin gaf het toch een vreemd gevoel om mijn trouwe Ampie bij de MB dealer achter te laten en in de E350e te vertrekken. Ik hoop dat Ampie nog vele fijne km's gaat maken met zijn volgende eigenaar en wens alle leden van dit forum nog veel plezier met hun Ampera's en Volts.

Groet,

André
Lithium White Ampera - full options - LoLo at Home & Work


Offline

aawevers

Newbie

  • Berichten: 31
  • Geregistreerd: zo 04 nov 2012, 12:57
  • Woonplaats: Hoorn
  • km-stand: 67500
  • Lifetime: 15
  • Auto: Ampera

Re: Ampera is vervangen

Berichtdo 05 okt 2017, 21:09

De Ampera staat ondertussen te koop bij Leaseplan: https://www.leaseplan.nl/occasions/opel ... /15193371/
Lithium White Ampera - full options - LoLo at Home & Work



Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron