Het is nu vr 03 mei 2024, 15:51


Dak wrappen en ramen tinten

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
  • Auteur
  • Bericht
Offline

spidertje

Vaste klant

  • Berichten: 116
  • Geregistreerd: zo 15 jul 2012, 19:36
  • Woonplaats: Nijmegen
  • km-stand: 18000
  • Lifetime: 54
  • Auto: Ampera-e

Re: Dak wrappen en ramen tinten

Berichtza 28 jul 2012, 17:23

Vandaag als verstokt Alfa rijder (156 GTA SW Selespeed nu als dagelijks vervoer) een proefrit met de Ampera gemaakt. Dit vanwege de zeer aantrekkelijk aanschafprijs vanwege de overheid....:)

Ik vind de ramen ook te licht en dak moet idd zwart worden, gewrapped of gespoten, icm Lithium wit en 19 inc bi bicolor Zafira velgen ziet het er nog niet eens zo verkeerd uit!

Mijn ramen heb ik altijd donker, sorry motorrijders, en ckr in de Ampera met dat absurd rare bagagenafdeknetje is dat gewoon een must wat mij betreft. 35% is wellicht te licht dus dan maar 55% doen....? mmmm ff over nadenken.....:)


Offline

Marijn

Newbie

  • Berichten: 25
  • Geregistreerd: di 14 aug 2012, 19:57
  • Woonplaats: Drechtsteden
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Bolt

Re: Dak wrappen en ramen tinten

Berichtwo 05 sep 2012, 00:14

Ziet er heel mooi uit, mijn Sovereign Silver Ampera krijgt morgen een zwart dak... ben benieuwd!
Verder LED kentekenverlichting erin gezet en de interieurverlichting aangepast naar iets blauwer, space effect!

Achterruit laat ik ook doen maar over de ramen twijfel ik nog, ben ik altijd fan van maar hij heeft het niet nodig vind ik.

Vraagje aan Ivo, ik kan niet goed zien of jouw achterruit helemaal geplakt is of tot aan de 3e rij bolletjes?
Opel Ampera... het stille genieten!


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Dak wrappen en ramen tinten

Berichtwo 05 sep 2012, 09:40

spidertje schreef:Vandaag als verstokt Alfa rijder (156 GTA SW Selespeed nu als dagelijks vervoer) een proefrit met de Ampera gemaakt. Dit vanwege de zeer aantrekkelijk aanschafprijs vanwege de overheid....:)

Ik vind de ramen ook te licht en dak moet idd zwart worden, gewrapped of gespoten, icm Lithium wit en 19 inc bi bicolor Zafira velgen ziet het er nog niet eens zo verkeerd uit!

Mijn ramen heb ik altijd donker, sorry motorrijders, en ckr in de Ampera met dat absurd rare bagagenafdeknetje is dat gewoon een must wat mij betreft. 35% is wellicht te licht dus dan maar 55% doen....? mmmm ff over nadenken.....:)


Je zou als test een wat lichtere raamfolie kunnen proberen, die dan ook op de voorste zijruiten aan de wettelijke eisen (55% lichtdoorlatend) voldoet. Had ik op mijn vorige auto, maar vind dat op de Volt niet nodig.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline

T-Spark

Newbie

  • Berichten: 22
  • Geregistreerd: di 02 apr 2013, 10:07
  • km-stand: 40000
  • Lifetime: 37
  • Auto: Ampera-e

Wrappen/spuiten bumbers en deel achterklep

Berichtvr 31 mei 2013, 15:02

Beste iedereen,

Naar verwachting wordt eind volgende week mijn Volt afgeleverd. Nu ben ik al enige tijd bezig met het bedrijf welke onze auto's bestickerd maar ze komen er niet echt uit.

De zijskirts, voor- en achterbumper zijn alle voor een deel grijs (kunstof). Deze zou ik graag wit willen aangezien mijn volt ook wit is. Volgens het bedrijf aan wie ik het nu gevraagd is kan dit wel alleen is er gegarandeerd kleurverschil.
Ook wil ik het onderste deel van de achterklep wit ala de Ampera.

Is er wellicht iemand die dit al heeft laten doen ? Graag hoor ik dan waar en hoe.

Als bestickeren echt niet mogelijk is ga ik uitzoeken wat spuiten kost maar wit zal het worden :lol:


Offline
Avatar gebruiker

shumway

Harde kern

  • Berichten: 921
  • Geregistreerd: do 13 sep 2012, 10:41
  • km-stand: 73500
  • Lifetime: 28
  • Auto: Ampera-e

Re: Wrappen/spuiten bumbers en deel achterklep

Berichtvr 31 mei 2013, 15:24

Opel heeft dit laten doen bij de Volts, heten dan Ampera :lol: :lol:
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon


Offline
Avatar gebruiker

bennyvw

Vaste klant

  • Berichten: 175
  • Geregistreerd: wo 25 apr 2012, 11:43
  • Woonplaats: Elspeet
  • km-stand: 57000
  • Lifetime: 12
  • Auto: Ampera

Re: Wrappen/spuiten bumbers en deel achterklep

Berichtvr 31 mei 2013, 15:39

T-Spark schreef:...
Ook wil ik het onderste deel van de achterklep wit ala de Ampera.

...


Klinkt als: ik heb een Volt, maar wilde de Ampera. :o Had je geen keus dan?


Offline
Avatar gebruiker

Poul

Moderator

  • Berichten: 2062
  • Geregistreerd: vr 18 mei 2012, 21:15
  • Woonplaats: Rotterdam
  • km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Re: Dak wrappen en ramen tinten

Berichtvr 31 mei 2013, 18:46

Of klinkt als: ik wilde een Ampera, maar met de lichtunits en de gril van de Volt. Daarom een Volt genomen, want iets wit spuiten is toch simpel :think: .
En wat betreft het kleurverschil bij spuiten, dat heb je echt gegarandeerd. Dat zul je dan in ieder geval moeten slikken. :sick:

Groeten,
Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)


Offline

T-Spark

Newbie

  • Berichten: 22
  • Geregistreerd: di 02 apr 2013, 10:07
  • km-stand: 40000
  • Lifetime: 37
  • Auto: Ampera-e

Re: Wrappen/spuiten bumbers en deel achterklep

Berichtza 01 jun 2013, 12:37

bennyvw schreef:
T-Spark schreef:...
Ook wil ik het onderste deel van de achterklep wit ala de Ampera.

...


Klinkt als: ik heb een Volt, maar wilde de Ampera. :o Had je geen keus dan?



Had inderdaad niet veel keus, mijn werkgever heeft er meerdere gekocht en vond de volt mooier dan de ampera. Vind de volt ook mooi maar irriteer me mateloos aan het zwarte vlak in de achterklep. Dat vind ik een doorn in het oog.


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Dak wrappen en ramen tinten

Berichtza 01 jun 2013, 17:46

zie "eerste foto van je Ampera"
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline
Avatar gebruiker

Poul

Moderator

  • Berichten: 2062
  • Geregistreerd: vr 18 mei 2012, 21:15
  • Woonplaats: Rotterdam
  • km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Re: Dak wrappen en ramen tinten

Berichtza 01 jun 2013, 18:42

Bedoel je niet ... Van je Volt (viewtopic.php?f=12&t=68). Ziet er prima uit. :thumbup:

Groeten,
Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)


VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron