Het is nu vr 03 mei 2024, 02:49


DVD in hoofdsteunen

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

rvanstok

Newbie

  • Berichten: 44
  • Geregistreerd: vr 08 jun 2012, 22:32
  • Woonplaats: Maastricht
  • km-stand: 11000
  • Lifetime: 34
  • Auto: Ampera-e

DVD in hoofdsteunen

Berichtvr 06 jul 2012, 19:44

Hoi, ik sta aan de vooravond om de Ampera te bestellen (lease). Mijn keuze wordt zwart, full option met een Pod point.
Nu was ik vandaag bij een audio video inbouwbedrijf en hij vroeg of de Ampera AKTIEVE hoofdsteunen heeft ??
Heeft iemand hier ervaring mee? Als dit zo is wordt het iig niet de optie om de originele hooroofdsteun te vervangen voor de DVD hoofdsteun.
Wie is mij voor gegaan ??
Chevy Volt LTZ, black, Voltec, Borbet CW1 19 inch


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: DVD in hoofdsteunen

Berichtvr 06 jul 2012, 22:23

Opel past al jaren actieve hoofdsteunen toe, dus het zou me niet verbazen als ze erop zitten. Vraag het de dealer.

Maareh, zou je niet gewoon op de middenconsole achter een tweede scherm kunnen monteren dat is aangesloten op de DVD-speler voorin? Dan kun je ook vanaf de harddisk kijken. Let er wel op dat je voorin alleen DVD-kunt kijken als de versnelling in P staat. Dat is voor achterin natuurlijk niet handig. Daar wil je juist rust tijdens het rijden.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline

Marco

Stamgast

  • Berichten: 250
  • Geregistreerd: zo 26 feb 2012, 01:00
  • Woonplaats: Almere
  • km-stand: 78000
  • Lifetime: 44
  • Auto: Ampera

Re: DVD in hoofdsteunen

Berichtza 07 jul 2012, 09:20

rvanstok schreef:Hoi, ik sta aan de vooravond om de Ampera te bestellen (lease). Mijn keuze wordt zwart, full option met een Pod point.
Nu was ik vandaag bij een audio video inbouwbedrijf en hij vroeg of de Ampera AKTIEVE hoofdsteunen heeft ??
Heeft iemand hier ervaring mee? Als dit zo is wordt het iig niet de optie om de originele hooroofdsteun te vervangen voor de DVD hoofdsteun.
Wie is mij voor gegaan ??


Ben je niet voorgegaan, maar zoiets wil ik ook gaan doen. Geen idee of ze aktieve hoofdsteunen hebben, eerlijk gezegd weet ik niet wat dat is???
De opel dealer had wel zo'n hoofdsteun met scherm ingebouwd in de showroom staan, weet niet of die van de ampera was, maar zal niet veel uitmaken.
Misschien wordt het wel gewoon een los scherm die we aan de hoofdsteun vast maken.
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!


Offline

Amperaja

Newbie

  • Berichten: 19
  • Geregistreerd: di 17 apr 2012, 21:56
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Bolt

Re: DVD in hoofdsteunen

Berichtza 07 jul 2012, 09:59

Ik heb een colbert-ophang-knaapje voor in de auto, die vastgemaakt wordt door de spijlen van de hoofdsteun door bevestigingsringen te steken. Ik kreeg de hoofdsteunen er echter niet uit. Navraag bij de dealer leerde me dat er inderdaad sprake is van aktieve hoofdsteunen.


Offline
Avatar gebruiker

Poul

Moderator

  • Berichten: 2062
  • Geregistreerd: vr 18 mei 2012, 21:15
  • Woonplaats: Rotterdam
  • km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Colbert-ophang-knaapje

Berichtza 07 jul 2012, 14:22

Amperaja schreef:Ik heb een colbert-ophang-knaapje voor in de auto, die vastgemaakt wordt door de spijlen van de hoofdsteun door bevestigingsringen te steken. Ik kreeg de hoofdsteunen er echter niet uit.


Zo'n colbert-ophang-knaapje probeerde ik deze week ook op te hangen, maar ik liep tegen dezelfde problemen aan. Dan kan ik die dus niet gebruiken, tenzij iemand een idee heeft hoe die hoofdsteunen wel los kunnen.

Groeten,
Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)



Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron