Switch to full style
Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Plaats een reactie

Re: Thule dakdrager / dakkoffer op Opel Ampera

wo 15 jul 2015, 18:57

pffff en dan al die mensen weer langs de deur......, stelletje bandentrappers :-)

Re: Thule dakdrager / dakkoffer op Opel Ampera

di 28 jul 2015, 18:23

Ik rijd tussen twee vakanties nu een paar dagen met de aerodynamische Thule (wing) dakdragers met twee fietsendragers (leeg) rond. Mijn indruk is dat deze het verbruik veel minder beïnvloeden dan de temperatuur. Met fietsen erop uiteraard wel. Door het gewicht en lage zwaartepunt van de auto zaterdagmiddag in de zomerstorm nauwelijks last van zijwind, ondanks de fietsen erop.

Re: Thule dakdrager / dakkoffer op Opel Ampera

di 01 dec 2015, 08:46

Ik ben ook hard op zoek naar een setje.

Re: Thule dakdrager / dakkoffer op Opel Ampera

wo 16 dec 2015, 15:45

Ik ben uitstekend geholpen door http://www.ruimtewinner.eu/

Deze heeft Faradbars BS115 (www.farad.it) gemonteerd, en daarop een Thule koffer. Perfect!

Re: Thule dakdrager / dakkoffer op Opel Ampera

zo 27 nov 2016, 13:28

Ik heb net dakdragers gekocht van Farad en wil nu nog een dakkoffer bestellen. Farad heeft een skibox met een lengte van 180 cm. Past deze? of is hij te lang? Ik heb ook een thule trekhaak en zou eventueel ook nog een box achertrop de haak kunnen vervoeren. Heeft iemand hier ervaring mee? In Bijgevoegde link staat de koffer op de trekhaak van een volt, even naar onderen scrollen, uploaden foto lukt niet.

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... nce.75408/

Re: Thule dakdrager / dakkoffer op Opel Ampera

ma 28 nov 2016, 11:26

Cherokee schreef:Ik heb net dakdragers gekocht van Farad en wil nu nog een dakkoffer bestellen. Farad heeft een skibox met een lengte van 180 cm. Past deze? of is hij te lang? ...


Ik heb een Hapro Probox 560. De afmetingen van dat ding zijn 208 x 88 x 42 cm. Gaat prima bovenop de Ampera. Jouw skibox van 180 cm moet dus ook lukken.

Groeten,
Poul

Re: Thule dakdrager / dakkoffer op Opel Ampera

ma 09 jan 2017, 17:16

Beste Paul,

Ben nieuw hier. Rijd sinds September een Ampera ( rood ) vol plezier. Weet jij waar ik nog een een mooie Thule dakdragerset kan komen ?

Gr.
Jeffrey

Re: Thule dakdrager / dakkoffer op Opel Ampera

di 10 jan 2017, 08:00

JeffreyG schreef:Beste Paul,

Ben nieuw hier. Rijd sinds September een Ampera ( rood ) vol plezier. Weet jij waar ik nog een een mooie Thule dakdragerset kan komen ?

Gr.
Jeffrey

Te leen, zie viewforum.php?f=32
Te koop, mij niet bekend. Ik heb mijn setje in 2012 gekocht en daarna niet meer op zoek geweest naar de mogelijkheden.

Groeten,
Poul
Plaats een reactie