vr 10 aug 2012, 15:30
Ja, weet ik. Op het Prius forum wordt er ook wel over dealers geklaagd. Maar dat zijn er heel veel. Dan zitten er altijd wel wat mindere goden tussen. Maar ik heb nu slechte ervaring met twee Ampera dealers (en als ik de dealers meereken waarbij ik niet inpulsief een proefrit kon maken terwijl de demo-auto voor de deur stond, zijn het er zelfs vier). Dat is 15% van het dealernetwerk!!! Bovendien reageert de Opel inporteur ook niet op mijn klachten. Wat ik al eerder schreef: De zelfde ervaring had ik met de aankoop van mijn Audi A4. En wat blijkt: Als het met de aanschaf niet klantvriendelijk gaat dan gaat het onderhoud ook niet klantvriendelijk. Klein voorbeeld: Mijn olieniveaulampje ging branden. Moet een litertje bij. Maar het was zgn long-life olie. 0W30 ofzo. (toen) nergens te krijgen. Dus ik naar een dealer. Strak in kostuum vroeg ik of iemand van de werkplaats niet even de olie erin wilde kieperen, ik wilde niet vies worden. Moest ik daar #@$@#^@$ een TIENTJE extra voor betalen!
Maar goed, beslissing is al genomen. Het wordt 100% zeker geen Opel. Al krijg ik hem gratis. (oeps, dat krijg ik al...)
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.