Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Plaats een reactie

Re: Wat vind je vrouw van de Ampera?

di 30 okt 2012, 12:31

pas op voetgangers, hier komt "de auto van de toekomst" :mrgreen: :thumbup:

dat zei ze laatst toen we in de stad tuften :lol:

Re: Wat vind je vrouw van de Ampera?

za 03 nov 2012, 13:22

Mijn vriendin heeft al vanaf het begin gezegt dat zij het een prachtige auto vind. Ook zeer confi op de stoel naast mij :lol: Mijn dochter (17) is nu aan het lessen en zei gister al laat mij maar rijden is een eitje zonder het schakelen 8-)

Re: Wat vind je vrouw van de Ampera?

za 03 nov 2012, 15:09

Mijn vrouw vindt het geen mooie auto,eigenlijk net zoiets als een Prius (!) Ze rijdt liever in haar Fiatje 500. Vooral achteruit rijden vindt ze moeilijk in de Ampera.

Re: Wat vind je vrouw van de Ampera?

za 03 nov 2012, 15:16

Hoi Paul mijn vrouw vindt hem wel mooi, alleen ze had de donker grijze liever gezien ;)
Ook zei rijd in een 500C :thumbup:
:wave:

Re: Wat vind je vrouw van de Ampera?

ma 07 maart 2016, 14:26

Mijn vrouw vind het een mooie wagen maar te futuristisch en ingewikkeld voor haar.

Re: Wat vind je vrouw van de Ampera?

ma 07 maart 2016, 18:50

Die van mij durft er niet in te rijden, ze houdt niet van automaat. En ook zij rijdt in een 500C !!

Re: Wat vind je vrouw van de Ampera?

ma 07 maart 2016, 22:59

Mijne rijdt in een Peugeot station. Ze vindt de Ampera een mooie en comfortabele auto. Ze neemt hem graag mee. Alleen niet met boodschappen doen. De kofferbak met hoge tildrempel is erg onpraktisch.

Re: Wat vind je vrouw van de Ampera?

di 08 maart 2016, 00:03

Hier ook. Mijn vrouw neemt de Volt graag mee naar haar werk, maar niet mee naar de winkel. En naast haar werk staat een laadpaal met twee parkeervakken. Heeft ze altijd plek en ze maakt de blits als ze op huisbezoek gaat bij patiënten die gek zijn van auto's.
Laatst bijgewerkt door Alex op di 08 maart 2016, 12:58, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Wat vind je vrouw van de Ampera?

di 08 maart 2016, 12:38

Patienten bezoeken, dat doet mijn vrouw ook.
De beide keren parkeerschade zijn trouwens ook door haar gemaakt. Dat dan weer wel. Hoe was het ook weer? Iets met vrouwen achter het stuur...

Re: Wat vind je vrouw van de Ampera?

di 08 maart 2016, 13:15

Morgoth schreef:Hoe was het ook weer? Iets met vrouwen achter het stuur...

Bij mijn zijn de statistieken iets anders. Tot ZES MAAL toe een schade door een man, vijfmaal parkeerschade waarvan eenmaal total loss.

En van die vijf: eenmaal een jongen zonder rijbewijs in de auto van zijn broer, eenmaal een koerier die bij de Chinees te lang aan de gokkast had gehangen, eenmaal een oude man die daarna van schrik overgegaan is op de brommobiel, en eenmaal een dronken tor die niet meer op twee benen kon staan. Allemaal op vrijwel exact dezelfde parkeerplaats.

En met een dronken tor krijg je dit:
Afbeelding
De witte KIA op de achtergrond is onze andere auto: een slordige € 6.000 schade; van achteruit de groene Polo was een halve krat cola naar binnen gegaan. Saillant detail: de enige auto's die geraakt waren, waren nog geen jaar oud. De andere auto's in de straat waren tien jaar of ouder.

En dan mis je nog een parkeerschade: auto over de hele zijkant opengehaald door een Duitse vrachtwagenchauffeur. Verderop in die straat (80 km verwijderd van deze foto) was een bordeel gevestigd. Kun je raden waar de vrachtwagen vandaan kwam.

Dus: blijf weg van de drank, hoeren en gokkasten en zorg dat je je rijbewijs hebt en je op tijd laat keuren. Dan kan er je in het verkeer niet veel gebeuren.
Plaats een reactie