Switch to full style
Ruimte voor enquetes van derden, links naar externe onderzoeken etc.
Plaats een reactie

Zoek je openbaar opladen eerst een laadpaal, of zoek je eerst uit wat de regels zijn?

Eerst een laadpaal.
31
100%
Eerst de parkeerregels.
0
Geen stemmen
N.v.t. Ik laad nooi openbaar op.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen : 31

Laadpaal vs. parkeerregel

za 19 okt 2013, 19:30

Als je ergens openbaar moet opladen, zoek je dan eerst uit hoe de parkeerregels in die gemeente zijn, of zoek je eerst een laadpaal?

Re: Laadpaal vs. parkeerregel

za 19 okt 2013, 19:57

Paal :angel:

Re: Laadpaal vs. parkeerregel

za 19 okt 2013, 20:01

:thumbup: +1

Re: Laadpaal vs. parkeerregel

za 19 okt 2013, 21:43

Paal :!:

Re: Laadpaal vs. parkeerregel

za 19 okt 2013, 23:40

Eeeuuhh, parkeerregels? Wat zijn dat? ;-)

Re: Laadpaal vs. parkeerregel

zo 20 okt 2013, 01:45

hoezo parkeer regels? Dat er een paar gemeenten zijn waar je niet hoeft te betalen is soms mooi mee genomen maar ik heb geen issues met betalen als elk ander. Natuurlijk betaal ik liever geen parkeer kosten, maar ongelijke behandeling (zoals bijvoorbeeld in Amstelveen) vind ik, als ik reëel kijk, van de zotten.
Of is dit niet waar je op doelt met je stelling?

Re: Laadpaal vs. parkeerregel

zo 20 okt 2013, 09:22

Razwer schreef:hoezo parkeer regels? Dat er een paar gemeenten zijn waar je niet hoeft te betalen is soms mooi mee genomen maar ik heb geen issues met betalen als elk ander. Natuurlijk betaal ik liever geen parkeer kosten, maar ongelijke behandeling (zoals bijvoorbeeld in Amstelveen) vind ik, als ik reëel kijk, van de zotten.
Of is dit niet waar je op doelt met je stelling?

Ik vraag niet wat je er van vindt, maar hoe je met het gegeven omgaat. Maar goed, zou een interessante stelling zijn.

Re: Laadpaal vs. parkeerregel

zo 20 okt 2013, 09:46

Waar de ambtenarij incompetent blijkt daar is de dienst handhaving mijn grootste vriend.

Enigzins cryptisch, maar daar zal ik dan vast een goede reden voor hebben :roll:

Re: Laadpaal vs. parkeerregel

zo 20 okt 2013, 10:20

Alex schreef:Ik vraag niet wat je er van vindt, maar hoe je met het gegeven omgaat. Maar goed, zou een interessante stelling zijn.

Ik begreep/begrijp niet wat je bedoeld met parkeer regel. Vandaar de vraag. Mijn mening krijg je er gratis bij :)
Plaats een reactie