Switch to full style
Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats een reactie

Re: laadpunt leiden

do 24 jan 2013, 22:05

boeuf schreef:Plekken zijn niet afgekruist (ligt sneeuw, dus zou toch niet zichtbaar zijn) en er hangt een niet-handhaafbaar bord (zie ook mijn foto op oplaadpalen.nl) dus ik help je hopen... :lol:

http://oplaadpalen.nl/paal/jqmdetails/21517/F ziet er een beetje erg Jip en Janneke uit. Slecht over nagedacht. Ik ga het zien zaterdag. Gelukkig is de Morsweg achter de hand......

Re: laadpunt leiden

za 26 jan 2013, 15:40

26012013021-1.jpg
Toch maar voor de parkeergarage gekozen, mede i.v.m. de te verwachten sneeuw. Ziet er allemaal prachtig uit. Alleen bleef de beheerder in zijn huisje zitten. Gelukkig had ik mijn dochter mee om de bakens te verzetten.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.

Re: laadpunt leiden

za 26 jan 2013, 22:44

Alex schreef:Toch maar voor de parkeergarage gekozen, mede i.v.m. de te verwachten sneeuw. Ziet er allemaal prachtig uit. Alleen bleef de beheerder in zijn huisje zitten. Gelukkig had ik mijn dochter mee om de bakens te verzetten.

Goede keuze. En bovendien nog wel een leuk stukje Leiden om doorheen te lopen naar het Akademiegebouw. Gisteravond zelf nog even op de Garenmarkt geweest. Uiteraard stond er een dikke Duitse diesel op de laadplaats voor elektrische auto's. Daarnaast gaf de navigatie een route aan die, vanaf mijn kant, is afgesloten met paaltjes. Sta je 10 meter van de eindbestemming met een lege laadplaats in het vizier, kan je er niet komen :evil: .

Groeten,
Poul

Re: laadpunt leiden

di 12 maart 2013, 12:15

boeuf schreef:Volgens de gemeente hoeft de laatste (winkelcentrum Bevrijdingsplein) alleen nog maar te worden aangesloten, maar voorlopig is daar nog geen activiteit te bekennen.

Dat had een reden: laadpunt is inmiddels geplaatst (en werkzaam) aan de Vijf Meilaan en niet op de oorspronkelijk geplande plek op het parkeerterrein.

Overigens zegt EV-Box ook een laadpunt te hebben aan het Bevrijdingsplein, maar ik kan 'm niet vinden en zij zelf hebben ook (nog) geen idee omdat "de eigenaar het station nog niet volledig geregistreerd heeft" :eh:
Knappe actie dan dat lokatie en status al wel op hun eigen site wordt weergegeven :lol:

Re: laadpunt leiden

vr 28 jun 2013, 23:30

Vandaag een lunchafspraak in Leiden. We wilden eerst naar Holiday Inn, maar die hebben alleen een laadpunt voor elektrische fietsen. Daar kan je dan wel weer met je omastekker aan, maar toch. Iets verderop zit Van der Valk. Die hebben recht voor de hoofdingang een speciaal oplaadpunt. Duidelijk gemarkeerd en afgezonderd van de andere parkeerplaatsen. Met een loloo. :thumbup: En daar kan je ook goed lunchen. :lol:

Re: laadpunt leiden

zo 30 jun 2013, 19:54

De Garenmarkt was middels hekken volledig afgesloten, daarna doorgereden naar Haagweg (P&R) aan de 'rand' van de stad.
Daar stonden 2* een E-laad paal en 4* Stadsparkeerplan laadplekken te niksen :think: aan de parkeerwachter gevraagd wat de bedoeling was, zij liep even mee en heeft een 'Stadsparkeerplanlader' met het sleuteltje geactiveerd :thumbup:

Re: laadpunt leiden

vr 01 dec 2017, 22:40

Vandaag in Leiden geparkeerd in de mooie garage Lammermarkt. In het begin gelijk een rij laadpalen.
Afbeelding

Daarna nog lekker uitgewaaid op het strand van Katwijk. In de parkeergarage in de duinen staan vier laadpalen op 572 parkeerplekken en liggen verspreid over de hele garage. Valt een beetje tegen.
Afbeelding

Allemaal mooi, maar het aantal laadplekjes mag wel wat meer zijn.
Plaats een reactie