Het is nu zo 28 apr 2024, 08:35


Parkeren Veenendaal

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

Kat9

Sponsor

  • Berichten: 307
  • Geregistreerd: do 22 maart 2012, 23:16
  • Woonplaats: Ochten
  • km-stand: 150000
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Parkeren Veenendaal

Berichtza 08 dec 2012, 19:42

Bij het Scheepjeshof in Veenendaal is een parkeerplaats voor E-rijders met een laadpaal van e-laad. Blijkbaar zijn dit altijd palen met 2 laadmogelijkheden. Keuze maken, pasje ervoor, stekkers inpluggen en laden maar. Dit is tot nu toe altijd gelukt. Helaas voor mij stond er vandaag een donkergrijze Ampera te laden. Er is maar een plek om te parkeren gemaakt, met aan de ene kant een hekwerk, en aan de andere kant een ondergrondse afvalbak. Met een beetje goede wil, kun je net nog parkeren, en kan is de kabel net lang genoeg om te kunnen laden. HELAAS, de paal is dusdanig dicht tegen het hekwerk geplaatst dat de tweede aansluiting op de paal niet gebruikt kan worden. Een spijl uit het hek zagen zou voldoende zijn, maar helaas was ik mijn inzerzaagje vergeten. Gevalletje Alex? Ik heb foto's gemaakt.
Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Parkeren Veenendaal

Berichtza 08 dec 2012, 20:17

Kat9 schreef:Bij het Scheepjeshof in Veenendaal is een parkeerplaats voor E-rijders met een laadpaal van e-laad. Blijkbaar zijn dit altijd palen met 2 laadmogelijkheden. Keuze maken, pasje ervoor, stekkers inpluggen en laden maar. Dit is tot nu toe altijd gelukt. Helaas voor mij stond er vandaag een donkergrijze Ampera te laden. Er is maar een plek om te parkeren gemaakt, met aan de ene kant een hekwerk, en aan de andere kant een ondergrondse afvalbak. Met een beetje goede wil, kun je net nog parkeren, en kan is de kabel net lang genoeg om te kunnen laden. HELAAS, de paal is dusdanig dicht tegen het hekwerk geplaatst dat de tweede aansluiting op de paal niet gebruikt kan worden. Een spijl uit het hek zagen zou voldoende zijn, maar helaas was ik mijn inzerzaagje vergeten. Gevalletje Alex? Ik heb foto's gemaakt.
Koen


Ik zie het DMetje wel! :D
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Parkeren Veenendaal

Berichtzo 09 dec 2012, 23:15

Hoi Koen,

Volgens mij kun je beste even contact opnemen met de emeente Veenendaal of ze dit even kunnen 'optiluseren'. Ziet er zo idd een beetje l.llig uit.

Overgens lijkt dit wel en ex-floriadepaal! (heb ik thuis ook 8-) )
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline
Avatar gebruiker

Kat9

Sponsor

  • Berichten: 307
  • Geregistreerd: do 22 maart 2012, 23:16
  • Woonplaats: Ochten
  • km-stand: 150000
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Re: Parkeren Veenendaal

Berichtza 01 maart 2014, 19:25

Het hekwerk is inmiddels (een beetje) verplaatst, maar ideaal: verre van dat:

Afbeelding
Afbeelding

Naast de parkeerplek is een grote ruimte om fietsten te stallen:

Afbeelding,
terwijl 20 meter verderop kun je je fiets overdekt, gratis en bewaakt stallen. :eh:

Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!


Offline

Gadgetdude

Bekende

  • Berichten: 50
  • Geregistreerd: do 08 jan 2015, 00:56
  • Woonplaats: 's-Hertogenbosch
  • km-stand: 106827
  • Lifetime: 26
  • Auto: Volt

Re: Parkeren Veenendaal

Berichtdo 16 apr 2015, 13:35

Ik ben hier een paar weken geleden nog geweest. Een prachtige locatie zo dicht bij het centrum. Ondertussen is de situatie wel een beetje aangepast. Ze hebben nog steeds dezelfde paal (met 2 aansluitingen) maar wat meer verplaatst richting de weg. Dus je kan nu normaal parkeren op een parkeerplaats. Echter is wel 1 van de 2 parkeerplaatsen gereserveerd voor invaliden.
Once again we meet at last.

Voltrijder per 20-01-2015.



Keer terug naar Laadpaal locaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten