Het is nu do 18 apr 2024, 21:31


Snellader/Gewoonlader combo bij Ikea Duiven

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

mc_alistair

Moderator

  • Berichten: 487
  • Geregistreerd: wo 22 feb 2012, 22:30
  • Woonplaats: Renkum
  • km-stand: 86000
  • Lifetime: 38
  • Auto: Ampera

Re: Snellader/Gewoonlader combo bij Ikea Duiven

Berichtdi 05 maart 2013, 17:10

Een hond heeft een 'baas' :P ik heb een werkgever en die zal het worst zijn... ;)
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader


Offline
Avatar gebruiker

bennyvw

Vaste klant

  • Berichten: 175
  • Geregistreerd: wo 25 apr 2012, 11:43
  • Woonplaats: Elspeet
  • km-stand: 57000
  • Lifetime: 12
  • Auto: Ampera

Re: Snellader/Gewoonlader combo bij Ikea Duiven

Berichtwo 12 jun 2013, 11:39

Waar ik in deze thread nog geen antwoord op gezien heb is de vraag of er bij de Makro in Duiven laadpalen zijn.
Weet iemand dit?

Vanavond wil ik er naar toe, dus handig om te weten. Ik ga niet helemaal vertrouwen op die ene aansluiting bij Ikea :eh:


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Snellader/Gewoonlader combo bij Ikea Duiven

Berichtwo 12 jun 2013, 12:01

Wordt het niet tijd dat E-laad haar palen 's-avonds en in het weekend beschikbaar stelt? Klagen dat palen te weinig gebruikt worden en er zelf een hek om zetten. :wtf: :shock:

E-laad zit om de hoek.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline
Avatar gebruiker

bennyvw

Vaste klant

  • Berichten: 175
  • Geregistreerd: wo 25 apr 2012, 11:43
  • Woonplaats: Elspeet
  • km-stand: 57000
  • Lifetime: 12
  • Auto: Ampera

Re: Snellader/Gewoonlader combo bij Ikea Duiven

Berichtdo 13 jun 2013, 15:25

Let op: mijn ervaringsverhaaltje van gisteravond:

Ik toog met mijn vrouw naar de Makro in Duiven.
Bij aankomst een rondje over de parkeerplaats van Makro gereden om te kijken of er laadpalen staan. Resultaat: geen.
Doorgereden naar de parkeerplaats van Ikea richting de gecombineerde snel/laadpaal. Die bleek bezet door een niet-snelladende auto, dus helaas.
Dus gingen wij op naar de Stenograaf (met een steeds bozer kijkende vrouw naast me :evil: ).
Daar aangekomen (inderdaad het kantoor van E-laad) zag ik een overvloed aan laadpalen, volgens mij staan er wel 5, met slechts 1 aangesloten auto. Verder parkeerplaats leeg. Wel een laag hek, dat nog open was.
Ik vroeg mij af of het hek gesloten zou gaan worden en besloot het risico te nemen. Auto aangesloten, laden gestart, geen probleem.
Wandelend naar de Makro gegaan. Lekker stukje lopen. Mijn vrouw dacht er iets anders over ('niks voor mij zo'n elektrische auto' :cry:).

Tijdens het afrekenen ben ik de auto gaan halen, en wat denk je? Hek gesloten :problem:
Ik dacht nog: niets aan de hand, want aan de andere kant van het gebouw was het nog open. Je blijkt echter niet achter het gebouw langs te kunnen rijden :problem:

Maar gelukkig, het hekje is gewoon met de hand te openen en te sluiten. Dat heb ik dus gedaan.
En zo hebben wij, met dank aan E-laad, volledig elektrisch Elspeet - Duiven vv. gereden :D

Toch zou ik het op prijs stellen als Makro een paar laadpalen op hun parkeerplaats zet. Dan wil mijn vrouw de volgende keer tenminste ook weer mee :thumbup:


Offline
Avatar gebruiker

Jeffrey Baljet

Vaste klant

  • Berichten: 115
  • Geregistreerd: do 12 jul 2012, 15:28
  • Woonplaats: Gorinchem
  • km-stand: 12000
  • Lifetime: 0
  • Auto: Volt

Re: Snellader/Gewoonlader combo bij Ikea Duiven

Berichtdo 13 jun 2013, 16:11

Haha, het verhaal over een steeds bozere vrouw naast je, daar herken ik mezelf helemaal in :twisted: :twisted: :twisted:


Offline
Avatar gebruiker

Unit106

Moderator

  • Berichten: 1393
  • Geregistreerd: wo 22 feb 2012, 20:49
  • Woonplaats: Vlaardingen
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: anders

Re: Snellader/Gewoonlader combo bij Ikea Duiven

Berichtdo 13 jun 2013, 17:08

bennyvw schreef:Toch zou ik het op prijs stellen als Makro een paar laadpalen op hun parkeerplaats zet. Dan wil mijn vrouw de volgende keer tenminste ook weer mee :thumbup:

De Makro zegt MVO bezig te zijn: http://www.makro.nl/public/Over+Makro/MVO
Heeft u vragen over Makro en maatschappelijk verantwoord ondernemen dan kunt u een bericht sturen via het online contactformulier.

Fomulier al ingevuld? :mrgreen:
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden


Offline
Avatar gebruiker

bennyvw

Vaste klant

  • Berichten: 175
  • Geregistreerd: wo 25 apr 2012, 11:43
  • Woonplaats: Elspeet
  • km-stand: 57000
  • Lifetime: 12
  • Auto: Ampera

Re: Snellader/Gewoonlader combo bij Ikea Duiven

Berichtdo 13 jun 2013, 22:08

Jazeker, ik had de vraag al vooraf gesteld, maar het antwoord kwam niet op tijd. Uit de mail van Makro:

Op dit moment beschikt Makro Duiven nog niet over een elektrisch oplaadpunt voor auto's, slechts de vestigingen Amsterdam, Groningen en Breda hebben deze mogelijkheid. In de nabije toekomst zal dit echter worden geïntroduceerd bij meerdere vestigingen, waarvan onze klanten op de hoogte zullen worden gesteld via de media en onze website.

We wachten het af...


Offline
Avatar gebruiker

mc_alistair

Moderator

  • Berichten: 487
  • Geregistreerd: wo 22 feb 2012, 22:30
  • Woonplaats: Renkum
  • km-stand: 86000
  • Lifetime: 38
  • Auto: Ampera

Re: Snellader/Gewoonlader combo bij Ikea Duiven

Berichtvr 12 jul 2013, 23:15

Was er vanavond weer, maar bad luck, de lader stond in storing (communicatiefout) en ik had geen zin om achteraan de rij te sluiten van de informatiebalie. Gelukkig redde ik het net heen en terug maar als je een nissan leaf had gehad had je vette pech :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader


Offline
Avatar gebruiker

japio

Harde kern

  • Berichten: 3504
  • Geregistreerd: do 06 dec 2012, 23:50
  • Woonplaats: Mijdrecht
  • km-stand: 125250
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Re: Snellader/Gewoonlader combo bij Ikea Duiven

Berichtza 13 jul 2013, 09:07

Als er 5 drukknop laders waren geplaatst met door Ikea gesponsorde stroom dan was iedereen aanzienlijk goedkoper uit geweest en had je hier 5 pagina's met alleen maar duimpjes :thumbup: gezien.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.


Offline
Avatar gebruiker

mc_alistair

Moderator

  • Berichten: 487
  • Geregistreerd: wo 22 feb 2012, 22:30
  • Woonplaats: Renkum
  • km-stand: 86000
  • Lifetime: 38
  • Auto: Ampera

Re: Snellader/Gewoonlader combo bij Ikea Duiven

Berichtza 13 jul 2013, 11:19

japio schreef:Als er 5 drukknop laders waren geplaatst met door Ikea gesponsorde stroom dan was iedereen aanzienlijk goedkoper uit geweest en had je hier 5 pagina's met alleen maar duimpjes :thumbup: gezien.


Inderdaad ze zijn er vast ingeluisd door een of ander snel plakpak dat ze echt deze moeste hebben ;)
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader


VorigeVolgende

Keer terug naar Laadpaal locaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast