za 29 dec 2012, 20:07
za 29 dec 2012, 20:27
mc_alistair schreef:... ik ga ze maar een mail sturen.
za 29 dec 2012, 22:38
mc_alistair schreef:mc_alistair schreef:... ik ga ze maar een mail sturen.
dat dacht je, ik ga ze wel even mailen dat kan niet bij IKEA. Owja een contactformulier kun je invullen op de site, maar die kan je niet "versturen". Ideaal....
Dus mocht er een van jullie bij IKEA werken of iemand kennen die wel weet hoe je ze kan mailen (bellen ga ik niet aan beginnen) dan hou ik me aanbevolen
zo 30 dec 2012, 11:51
CyberGrey schreef:Vogende keer foto...?
zo 30 dec 2012, 18:58
ma 31 dec 2012, 00:41
benver schreef:Wellicht gewoon kabel aansluiten op paal en auto en dan startknop indrukken ? .
za 05 jan 2013, 19:15
za 05 jan 2013, 19:42
ma 07 jan 2013, 14:59
Maarten schreef:Vandaag dezelfde ervaring. Wel een laadpaal, en een parkeerplaats, maar helaas niet kunnen laden. De zuil vraagt om een pas en hij leest mijn travelcard laadpas ook wel, maar komt dan met een foutmelding. Verhaal gehaald binnen, en er is zelfs iemand mee gelopen, maar niemand weet hoe t zit. De paal staat er ook pas twee weken. Maar, ze gaan t uitzoeken... Op de oplaadpunten app staat deze paal wel vermeld, en zou je met verschillende passen moeten kunnen laden. To be continued...
ma 07 jan 2013, 17:31