Het is nu do 18 apr 2024, 23:16


Nieuwegein omg. Cityplaza

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Nieuwegein omg. Cityplaza

Berichtza 13 jul 2013, 16:15

Nieuwegein.gif
Vandaag in Nieuwegein me een ongeluk gezocht naar laadpaal AL608 aan de Nachtwachttede 1 in Nieuwegein. Niet gevonden. Vervolgens in de parkeergarage onder het nieuwe gemeentehuis geparkeerd. Voor gemeentevoertuigen een stuk of zeven eenvoudige stopcontacten in de muur in rij 8....... alleen geschikt voor een blauwe eurostekker. Er was een plekje vrij, maar helaas geen verloopje bij me. Moeilijker dan dit hoeft een oplaadpunt niet te zijn.

Er was één plaats vrij, één bezet door een gemeentelijke Leaf en de rest bezet door andere gemeente-auto's.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline
Avatar gebruiker

japio

Harde kern

  • Berichten: 3504
  • Geregistreerd: do 06 dec 2012, 23:50
  • Woonplaats: Mijdrecht
  • km-stand: 125250
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Re: Nieuwegein omg. Cityplaza

Berichtza 13 jul 2013, 23:17

Ziet er goed uit, :thumbup: voor de verantwoordelijke!
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.


Offline

JacTheFlap

Bekende

  • Berichten: 56
  • Geregistreerd: wo 07 nov 2012, 23:44
  • Woonplaats: IJsselstein
  • km-stand: 25500
  • Lifetime: 18
  • Auto: Ampera-e

Re: Nieuwegein omg. Cityplaza

Berichtza 13 jul 2013, 23:43

De laadpaal staat in de parkeergarage op de Brinkwal, bij theater de Kom.
2 parkeerplaatsen speciaal voor elektrisch vervoer.
Chevy Volt LTZ Cyber Grey inclusief snelle ventielen


Offline

gensing

Newbie

  • Berichten: 30
  • Geregistreerd: di 26 nov 2013, 15:53
  • Woonplaats: Nieuwegein
  • km-stand: 22000
  • Lifetime: 24
  • Auto: Volt

Laadpunten Nieuwegein

Berichtma 02 dec 2013, 16:48

JacTheFlap schreef:De laadpaal staat in de parkeergarage op de Brinkwal, bij theater de Kom.
2 parkeerplaatsen speciaal voor elektrisch vervoer.


Inderdaad, die zit in de parkeergarage "theater". Heb er ook al een paar keer geladen, mooie plek...
helaas alleen dat het betaald is...

Zelf heb ik de meeste andere punten in Nieuwegein wel gebruikt:

- Blokhoeve: Plekken veelal vrij, doordat het de verste zijn vanaf het businesscenter.
- Merwestein: Ook goede ervaringen mee. Enkele keer niet geladen bij terugkomst, maar parkeer er regelmatig als ik ga zwemmen 's avonds (dan is het gratis).
- Tapirweide: Maar één plek gereserveerd, veelal bezet door de bewoner. Je moet dus wat geluk hebben (het is 10 minuten lopen naar mijn eindlocatie)
- Vuurvliegweide: Deze een paar weken geleden gebruikt. Moest erg zoeken in de wijk, maar wel gevonden. Netjes 2 plekken met een bord gereserveerd voor EV.
- Graaf Dirklaan in Fokkesteeg. Maar één van de twee plekken gereserveerd (met verkeersbord) voor laden. Parkeer hier regelmatig op zondag. De bewoner haalt zijn Ampera weg op zondag, zodat ik dan kan laden. Binnenkort hopelijk niet meer nodig door thuislaadpunt ;-)


Offline

gensing

Newbie

  • Berichten: 30
  • Geregistreerd: di 26 nov 2013, 15:53
  • Woonplaats: Nieuwegein
  • km-stand: 22000
  • Lifetime: 24
  • Auto: Volt

Re: Nieuwegein omg. Cityplaza

Berichtdo 09 jan 2014, 10:29

Even nog een tip voor mensen die in het Sint Antonius ziekenhuis parkeren:

Op de begane grond zijn twee laadpunten meteen rechts. Mochten die bezet zijn: Er zitten op de 5e verdieping ook nog 2 laadpunten. Deze staan pas aangegeven op de verdieping zelf.


Offline
Avatar gebruiker

HenryAmpera

Harde kern

  • Berichten: 1135
  • Geregistreerd: vr 23 jan 2015, 10:21
  • Woonplaats: Deventer
  • km-stand: 200250
  • Lifetime: 22
  • Auto: Ampera

Re: Laadpunten Nieuwegein

Berichtdi 04 aug 2015, 08:31

gensing schreef:- Graaf Dirklaan in Fokkesteeg. Maar één van de twee plekken gereserveerd (met verkeersbord) voor laden. Parkeer hier regelmatig op zondag. De bewoner haalt zijn Ampera weg op zondag, zodat ik dan kan laden. Binnenkort hopelijk niet meer nodig door thuislaadpunt ;-)

Deze heb ik een week geleden ook gebruikt (op zondag), was toen inderdaad wel vrij, maar bij in parkeren krap, aan gezien er een auto vlak voor stond. (voor een dichte garage deur...) :silent:
Bij terugkomst bij de auto was deze weg, dus uit parkeren ging een stuk makkelijker. :D



Keer terug naar Laadpaal locaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten