Het is nu do 28 maart 2024, 10:52


Postillon hotel Bunnik

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
  • Auteur
  • Bericht
Offline

goirke

Bekende

  • Berichten: 94
  • Geregistreerd: wo 19 dec 2012, 14:35
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 87000
  • Lifetime: 25
  • Auto: Ampera

Postillon hotel Bunnik

Berichtdi 10 sep 2013, 16:13

Zojuist een bespreking gehad bij dit hotel. Op de website stond al vermeld dat er een laadpaal zou zijn.

Inderdaad rechts van de ingang twee afgekruisde parkeerplekken met een laadpaal daarbij en nog belangrijker twee lege parkeervakken :) . Het lijkt op een EV box, maar de ene rechts heeft een gewone stekker aansluiting (stopcontact) de andere links een mennekes aansluiting.

Eerst de Menneks geprobeerd, maar daar zat een slot aan/uit boven en een raar puntje voor een 'druppel' die vaak gebruikt wordt om gebouwen binnen te komen. Bij aansluiten geen gekleurd bolletje en geen toet :think: . Dan maar het stopcontact want de thuislader lag toch in de auto. Deze aansluiting op de paal had al een groene ring en direct bij aansluiten werd de ring blauw en hoorde ik de bekende toet.

Bij terugkomst stond inmiddels een andere Ampera aangesloten op de Mennekesaansluiting, maar ik zag geen gekleurd bolletje op het dashboard dus ik vermoed dat ie niet laadde. Ben in de gauwigheid vergeten te vragen bij de balie, hoe ik op de Mennekes zou kunnen laden, maar ik had in elk geval weer voldoende in de accu om volleidg elektrisch terug te komen.
Black Ampera - Frosted Nickel - NAV pack - Parkeersensoren en camera - Alarm - Getint Glas - Korte antenne - Xenon - LED


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Postillon hotel Bunnik

Berichtdi 10 sep 2013, 16:50

Heel veel Postiljons en Van der Valks hebben deze EV-Box-combi. Het is dus wel degelijk een EV-Box, maar dan met op verzoek één Schuko en één Mennekes. Voor de Mennekes bij Postiljon Bunnik moet je binnen het sleuteltje bij de balie halen, dan doet 'ie het wel.

Zie voor eerdere reacties over Postiljon Bunnik viewtopic.php?f=17&t=129

Deze EV-Box-combi staat ook bij Van der Valk Cuijk.
Afbeelding
Mijn auto naast die van Ivo, onder toeziend ook van Mary (Cybergrey), toen we de meeting van 7 oktober 2012 gingen voorbereiden.

Afbeelding
Herinneren jullie je deze nog?

Ja, voor de Mennekes binnen het pasje moeten halen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline

goirke

Bekende

  • Berichten: 94
  • Geregistreerd: wo 19 dec 2012, 14:35
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 87000
  • Lifetime: 25
  • Auto: Ampera

Re: Postillon hotel Bunnik

Berichtdi 10 sep 2013, 16:58

Aha thanx! Had al zo'n vermoeden. Omdat ik niet helemaal leeg was, gewoon de Shuko gebruikt.
Black Ampera - Frosted Nickel - NAV pack - Parkeersensoren en camera - Alarm - Getint Glas - Korte antenne - Xenon - LED


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Postillon hotel Bunnik

Berichtdi 10 sep 2013, 17:08

Kan ik dit laadpunt al vast reserveren op 30 september tussen 19 en 21 uur? Dan heb ik daar een meeting. En er komt nog een andere Volt-rijder.
:angel:
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Postillon hotel Bunnik

Berichtvr 17 jan 2014, 12:12

Het is daar druk! Twee laadpunten en vandaag 2 Volts, 2 Volvo's PIH, 1 Outlander PHEV en 1 Prius Plug-In.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Postillon hotel Bunnik

Berichtvr 18 apr 2014, 17:17

De EV_box bij Postiljon Bunnik is vervangen door een heuse echte laadpaal met twee aansluitingen die kan opladen met een vermogen tot 22kW(mits je auto dat aankan, Ampera en Volt gaan met max. 3,7 kW). Je bedient hem met je eigen pas. Nieuw is dat je als gast na 90 minuten altijd moet betalen voor het parkeren. Tot voor kort kon je gewoon een uitrijkaart krijgen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline
Avatar gebruiker

gl640

Harde kern

  • Berichten: 1472
  • Geregistreerd: di 11 nov 2014, 14:31
  • km-stand: 24000
  • Lifetime: 25
  • Auto: Ampera-e

Re: Postillon hotel Bunnik

Berichtdo 08 sep 2016, 21:28

Alex schreef:Heel veel Postiljons en Van der Valks hebben deze EV-Box-combi. Het is dus wel degelijk een EV-Box, maar dan met op verzoek één Schuko en één Mennekes. Voor de Mennekes bij Postiljon Bunnik moet je binnen het sleuteltje bij de balie halen, dan doet 'ie het wel.

Zie voor eerdere reacties over Postiljon Bunnik http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=129

Deze EV-Box-combi staat ook bij Van der Valk Cuijk.
Afbeelding
Mijn auto naast die van Ivo, onder toeziend ook van Mary (Cybergrey), toen we de meeting van 7 oktober 2012 gingen voorbereiden.



Ja, voor de Mennekes binnen het pasje moeten halen.
enig idee iemand of deze er nog steeds staan

de newmotion app laat niks zien en oplaadpalen.nl staan ze wel en zegt dat het gratis laden is....
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.



Keer terug naar Laadpaal locaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten